• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad "Tillåt automatisk förflyttning till bättre position

Nivea

Medlem
Hej
Kan inte hitta " "Tillåt automatisk förflyttning till bättre position " längre.
Är det borttagen?
 

Mammio

Mästare
Det är borttaget för alla. Om det är tillfälligt eller inte vet jag inte, men det kommer mer flyttar. Det är mycket som ska stämma vid en flytt, den nya platsen måste ha samma boostrar som man hade innan t.e.x.
Alternativet att man inte vill bli flyttad har ställt till med problem och kan tyvärr leda till att man blir ensam kvar i ödemarken om grannarna flyttar.
Målet är att alla ska få en bättre position när flyttlasset går. :)
 

DeletedUser93

Guest
För mig har flyttandet varit dåligt. Jag är kvar på ursprungsplatsen och de flesta av mina grannar har blivit flyttade. Det innebär en nästan obefintlig marknad och dåligt med puts. Hade en massa bra putsande grannar men de är borta med vinden, och det är det sämsta för min del med flyttandet, den uteblivna putsen
 

Rosis

Mästare
För mig har flyttandet varit dåligt. Jag är kvar på ursprungsplatsen och de flesta av mina grannar har blivit flyttade. Det innebär en nästan obefintlig marknad och dåligt med puts. Hade en massa bra putsande grannar men de är borta med vinden, och det är det sämsta för min del med flyttandet, den uteblivna putsen
Instämmer, fast jag är inte flyttad, däremot är jag i närheten av dig på kartan. Det var bättre marknad på min del av kartan tidigare, innan spelarna ersattes av mynthögar. Nu vill jag också flytta härifrån, och om tanken är att det här skulle bli bättre hoppas jag det händer snart.
 
Senast ändrad:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Verkar vara något problem med förflyttningen då @lacette och ca 10 andra spelare inte har blivit flyttade alls och ligger nu i en öken av guldhögar.
Utvecklarna håller på att titta på det.

@Rosis Du ligger långt ifrån lacettes stad? Du ligger dock ute vid en kant så kanske inte det bästa men du har definitivt fler aktiva grannar nu än innan (även om du ligger nära mig som inte är så aktiv :D).
Vid en första anblick kanske det känns sämre då det är fler guldhögar för vissa, men innan var ca 50-80% av alla städer man såg inaktiva. Nu är det bara aktiva städer och guldhögar i närheten istället.
 

Rosis

Mästare
@Rosis Du ligger långt ifrån lacettes stad? Du ligger dock ute vid en kant så kanske inte det bästa men du har definitivt fler aktiva grannar nu än innan (även om du ligger nära mig som inte är så aktiv :D).

Kan vara så att jag såg någon med snarlikt namn, så jag förvirrade mig själv lite. En bättre plats på kartan, om man får önska lite vore fint. Kanske tomten kommer i år i Elvenar och viftar med sitt trollspö på min stad? Det blir lite roligare då, och även om jag inte behöver vara världens mittpunkt, så önskar jag i alla fall inte att vara på utkanten å riskera att ramla bort från gemenskapen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser93

Guest
Väntar med spänning...
Tack Boefst för att du kollade upp det :)
 

Midgard

Kändis
Jag har märkt att det kommit en massa guldgruvor runt dig Mac, jag är där och gräver emellanåt :p
 

Macbolan

Mästare
Jag har märkt att det kommit en massa guldgruvor runt dig Mac, jag är där och gräver emellanåt :p
Helt korrekt!..Min Norra sida har blivit lite mera lättputsad för Min del..bara å håva In Mynten! :p
Men sen har en massa goa Putsare blivit placerade på Min Södra sida..så jag har lagom fullt upp!
Tack Inno! ;):cool:
 

Macbolan

Mästare
Ursäkta!..glömde att nämna en liten bagatell;
Mitt skalbolag som är majoritetsägare i det Investmentbolag som är Majoritetsägare i Innogames!
..bad Inno att plocka Bort Alla som inte putsade Mig..samt plocka In en massa aktiva Putsare..i Mitt närområde!
Men det var ju bara ett förslag..Ingen direkt Order..så..?? :cool::p:D
 
Topp