• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Troféer

Rosis

Mästare
På Beta är det frikostigare i vilka troféer man kan se på Brödraskapsöversikten än i live-världarna. Här är en bild från det eminenta Brödraskap som jag deltar i där:

Trofeer BSöversikt.jpg


De olika typerna av troféer kommer säkert snart hit också, men jag vill gå ett steg längre och önskar trofé-visning på varje individ. Då kan man direkt se vad varje spelare har varit med och kämpat sig till (eller åkt snålskjuts på, det beror på hur man ser det, men är man med i en grupp så är man, och då har man del i sin trofé som individ också, oavsett insats). Det kan göra det lättare för andra att se hur aktiv en spelare varit eller är.

Det kan vara en sporre att försöka få så många troféer som möjligt om man får ta med sig symbolen som individ också, inte bara på Brödraskapets översikts-sida. Tänker mig att det kan finnas på spelarens presentationsruta, på något sätt. Utveckla gärna mitt förslag om det gillas. Tack för mig.
 

Macbolan

Mästare
Jag gillar Din Ideé Rosis! ..ska omedelbart springa iväg å köpa Mig en större Hårddisk...så Jag får plats med Alla mina Utmärkelser/Trofeér jag samlat på Mig... sedan 2015! :cool: :p
 

Rosis

Mästare
Jag gillar Din Ideé Rosis! ..ska omedelbart springa iväg å köpa Mig en större Hårddisk...så Jag får plats med Alla mina Utmärkelser/Trofeér jag samlat på Mig... sedan 2015! :cool: :p
Mac, för Dina Elvenariska insatser borde du få både medaljer och ordnar!

Om vi ska förhindra att din hårddisk kraschar, kan vi ju börja samla medaljerna från och med lanseringen? ;):cool:
 
Topp