• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

turneringar

pling

Medlem
dyrt, det enda som var bra var att min boost i skriftrullar höjdes rejält.
mycket dåliga priser. kommer nog bara att delta sporadiskt vid kommande turneringar.
:( tummen ner. kom igen med rejält bättre priser. och snabbare gubbar som tränar, dom är för slöa. det tar alldeles för lång tid.
 
Senast ändrad:

Vega

Medlem
Jag håller med om att det är dåliga priser. Ni kunde ju dela ut lite diamanter till dom 6 bästa spelarna
 

DeletedUser85

Guest
Mitt slutresultat av turneringen blev att skriftrullebonusen ökade med 180% :p Så jag är nöjd i alla fall, men det beror ju på att jag hade rätt bonusvara den här gången.
Håller med om priserna så till vida att de översta i rankingen borde premieras tydligare. Gärna diamanter som Vega föreslår, eller t.ex. en varubonus på 5-15% beroende på placering som då gäller fram tills nästa turnering startar. Glittriga byggnader i en vecka syns för alla som besöker en :rolleyes:
Jag funderar ut ngt konkretare och lägger det på förlagsforumet...
 

Vega

Medlem
Glöm inte lägga med diamanter då också, kan ge från 1-6. Den som kommer på 1:a plats får 6 och neråt till 1 diamant eller.
 

Macbolan

Mästare
..kunde postat min "utvärdering" av Turnering här ser jag Nu...
Men det blev en ny post i detta "ärende" ist...;)
Mvh
Mac
 

Anne-Marie

Medlem
Hej!
Jag är så besviken över att spelet förvandlats till en krigszon där det enda man gör är att strida i en oändlig rad av provinser och trupperna dör som smör i solsken. Det minsta man kan begära är att ni ökar farten för träningen i baracken det går alldeles för långsamt!:eek: Att kalla detta för ett stadsbyggarspel är en felaktig innehållsförteckning.:confused:Detta krigande är sååååå långtråkigt:(
Hälsningar Anne-Marie
 

Vega

Medlem
Jag håller med dig Anne-Marie det här med att strida är så supertråkigt. Och att träna sin arme har jag alltid tyckt tagit för lång tid, samma sak när man ska utforska en provins tar också för lång tid med tanke på att man bara kan forska fram en i taget.
 
Topp