• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

turneringar

Taj-Lej

Kändis
hej jag retar mig lite på dom ... tycker att man skulle få ta dom hur som helst inom det område man utforskat ...själv har jag en jäkla massa guldgruvor och grannar som inte varit aktiva på månader måste hela tiden ta minst 3 för att över huvud taget komma till någon provins som har en aktiv granne ibland 4 och att komma till någon som har fler ja det kan ibland kräva både 7 och 8 provinser det känns lite meningslöst att kämpa till slutet för i dom 5 eller 6 provinser som man är ensam kan man ju inte komma längre en till första kistan
 

Macbolan

Mästare
Hej Taj-lej! :)
Jag har hört ett "rykte"...om att de skall göra en omflyttning på Världskartan...så att dom mest aktiva kommer närmare varandra!
Detta för att skapa mer dynamik i spelet och hålla Torgen igång...Det borde ju innebära att Du får fler aktiva "putsare" runt Dig...samt ett mera fullspäckat Torg att handla i...
Det borde ju "lösa" Ditt dilemma Taj..?
Mvh
Mac
 

Taj-Lej

Kändis
visst det borde det ju göra mac men det räcker tydligen att vara inloggad en gång dom senaste 30 dagarna för att räknas som aktiv så risken är ju ändå överhängande att man får icke aktiva grannar fast man slipper kanske gruvorna
 
Topp