• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uppdateringen

DeletedUser93

Guest
Alltså, uppdatering? Verkar mer som en nedmontering. Alla vi som INTE tycker om att strida har fått en knäpp på näsan. Spelet blir mer och mer inriktat på just dessa. Dessutom, för en del av oss stannade vidare forskning för vi måste forska fram olika enheter för att slåss. Malajen hade ett bra förslag som jag ger vidare här: pga den förra avbrutna turneringen och dessa nya forskningar borde vi i alla fall få dubbla KP vid turneringen.
 

Grizabella

Kändis
Jag tycker det är tråkigt att återigen behöva göra uppehåll i forskningen för att gå tillbaka och lägga ytterligare 110 KP i kapitel jag redan är färdig med. Jag kan tycka att alla sådana nya utforskningar i tidigare kapitel än man för närvarande är i borde komma färdigutforskade. G.
 

DeletedUser201

Guest
Det enda positiva med detta då jag nu måste skaffa Kerberos och övningsfält är att jag får mer tid på mig att uppdatera och samla på mig granit till dvärgkapitlen.
 

Vega

Medlem
Jag håller med om att det där med att gå tillbaka i kapitlen och ska behöva forska för att komma vidare är det dummaste hittills.
Som Grizabella säger dom borde komma färdigforskade till oss som redan är klar med dom kapitlen.
 

DeletedUser138

Guest
Hejsan!

Vi har skickat in ett förslag i alla fall, utifrån er feedback, att forskning som läggs till innan det kapitel man befinner sig i bör fyllas i automatiskt, så man slipper backa i forskningsträdet. :)
 

DeletedUser43

Guest
Det tackar vi för!
Den ställer sej dessutom aldrig på det första kapitlet som har utforskningsbar bit utan man måste alltid scrolla bakåt flera kapitel efter varje omstart av spelet när det säger att sessionen tagit slut, vilket händer många gånger dagligen. Något irriterande!
 
Topp