• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uppdragen

Vega

Medlem
Jag tycker spelet är jätteroligt men det som inte är roligt är att samma uppdrag återkommer hela tiden fast man gjort dom 10 gånger redan.
Vore kul om det kom några nya roliga uppdrag.
Visst jag vet det kommer lite nya när man kommit fram till dvärgarna men dessförinnan är det samma hela tiden.
På vissa har ni 2 uppdrag i ett och det är ju bra men när man gjort dom vill man inte ha tillbaka samma igen gång efter gång.
 

DeletedUser81

Guest
Jag tycker det är lite irriterande att få uppdrag på varor som jag inte har boost på, framförallt eftersom jag helst skulle undvika att slösa arbetare på varor utan boost. Än mindre vill jag att det upprepas så jag får bygga upp fabriker utan boost flera gånger, jag vill ju riva dem efter att uppdraget är gjort för att frigöra arbetare.
 

DeletedUser

Guest
Eller vissa uppdrag som man inte kan välja bort, bara ligger där och väntar pga olika saker som hindrar att man kan klara av uppdraget just nu, får vänta liten stund tills jag kan... :)
 

DeletedUser3

Guest
Tack för er feedback!

Menvadnu: De uppdragen är "riktiga" uppdrag som för vidare berättelsen, medan de andra som går att hoppa över är sidouppdrag. De är till för att ge dig en riktning i vart du bör utveckla din stad. Men tack för din tanke!
 

DeletedUser109

Guest
Hej, uppdraget med att skaffe 2 reliker från 1:a och 2:a bonusgrundade fabrik?? vad är det? har försökt med marmor men det går inte. någon som kan hjälpa mig med tipps?? tack i förhand - elenor
 

DeletedUser

Guest
Kan det vara så här?

kolla i stadshuset, klicka på reliker och där kan du se vilka reliker som är produktionsboostar... För mig är det 1:a gruppen, stål och 2:a gruppen, skriftsrulle reliker.
Kolla på världskartan och se vart dina boostar är någonstans. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser85

Guest
Hej Elenor!

Med 1:a bonusgrundande menas nog den av trä/marmor/järn du har bonus på. Den 2:a bonusgrundande blir då den du har bonus på utav kristaller/siden/scrolls.
 
Topp