• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Öppen Upplev Paradiset

Hitch

Medlem
Kom och var med i ett team som jobbar tillsammans utan krav.
Just nu tar vi 10 kistor och silver i spiran var tredje vecka, men vi ställer inga formella krav, det enda vi önskar är man är med och försöker så bra man kan och livet tillåter de veckor vi satsar.
Ibland satsar vi på BÄ men även här ställer vi inga krav, men lyckas ändå ta alla tre kartor och några rundor i hålet de gånger vi satsar detta med hjälp av planering, god kommunikation och spelglädje.
Ingen blir utkastad för att man inte har möjlighet att delta en viss vecka utan livet går före men alla försöker så gott de kan.
Vi spelar när vi har tid och lust och inte för att uppfylla krav.
Välkommen till Paradiset
 

Vinjala

Medlem
Välkomna till Paradiset!
Ett brödraskap som hjälper varandra. Som ny spelare fick jag mycket hjälp av de andra när jag gick med och kände mig varmt välkommen.
Om du letar efter ett brödraskap så är du välkommen till Paradiset. :)
 

Godina

Novis
Hej. Jag spelade lite för flera år sedan men lade ner då jag hittade FoE. Har tagit upp detta igen som Godina men jag har sååå dålig koll på Brödraskap här, hur det ser ut, hur man gör sitt bästa i tävlingar mm och hur jag tar kontakt med er och andra vänner för just nu så har jag ingenting på min spelplan som gör att jag kan nå er. Om ni vill ha mig med och kan hjälpa mig den första tiden så jag kommer igång så vore det roligt.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Godina

Om du går in på pokalen under ditt namn så kommer du in där du hittar brödraskap och spelare osv. När du är under fliken brödraskap så kan du söka fram ett specifikt brödraskap. där kan du sedan se vilka medlemmar som är med och då kontakta Ärkemagiker om att få gå med =) Tog en skärmdump till dig.


bild 1.jpg
 

Godina

Novis
Godina

Om du går in på pokalen under ditt namn så kommer du in där du hittar brödraskap och spelare osv. När du är under fliken brödraskap så kan du söka fram ett specifikt brödraskap. där kan du sedan se vilka medlemmar som är med och då kontakta Ärkemagiker om att få gå med =) Tog en skärmdump till dig.


Visa bilaga 2598
Jag har ingen sådan pokal jag har bara meddelanden och en horn...ingen klocka heller. Hur gör jag nu då?
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Godina

Jag tror att du hittar de första grunderna i elvenar wikipedian. Du når dina grannar genom att gå ut på världskartan (globen i din nedre kant).
https://se.wiki.elvenar.com/index.php?title=Grunder

Spelet kan nog se lite olika ut på dator och mobil. Men börja köra så smått så kommer du att få ett uppdrag att gå med i ett BS eller skapa ett eget. Så ger det sig nog =)
 
Senast ändrad:
Topp