• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Uråldriga cirklar, köp 3 kunskapspoäng

DeletedUser85

Guest
Fick uppdraget men lyckas inte ta det. Köpte ett poäng med resurser, "tog" inte, uppdraget visade fortfarande 0/3. Jag loggade ut, in igen och köpte en poäng till. Det registrerades inte heller.
Fick tipset av en i klanen att vänta tre timmar och använda de kunskapspoängen istället, men det fungerar inte heller.
Uppdraget går inte att välja bort heller. Bugg eller bara ngt man missat?

M.v.h: Rheinstahl
 

DeletedUser85

Guest
En klanmedlem löste problemet, hade bara inte sett att det gick att köpa kunskapspoäng för guld & bonusvaror - Problem löst alltså
 

DeletedUser51

Guest
Kan man köpa kp för resurser?? Var då? Guld och bonusvaror har jag ju sett, men inte resurser.... :confused:
 

Vega

Medlem
ja du kan köpa KP för resurser. tryck på krysset vid kunskapspoängen så kommer det upp en ruta där du kan köpa.
 

DeletedUser51

Guest
Jag måste vara blind eller nåt.... när jag klickar på pluset får jag bara upp att jag kan handla kp för guld, diamanter och bonusvaror. :oops:
 

Vega

Medlem
Ja man kan köpa för guld diamanter och bonusvaror, du ville alltså kunna köpa för verktygen också då förstår jag.
Ja det går ju tyvärr inte
 

DeletedUser51

Guest
Nja.. jag känner inget större behov av att köpa kp för resurser. Jag reagerade bara på Rheinstahls första inlägg där han skrev att han köpte för resurser. Jag menar, om han köpte för diamanter så borde han ju samtidigt sett att det gick att köpa för guld och bonusvaror också. Eller?
Så Rheinstahl, vad var det du köpte kp för, första gången? Jag är nyfiken! :)
 

DeletedUser85

Guest
Så Rheinstahl, vad var det du köpte kp för, första gången? Jag är nyfiken! :)

Har inget minne att jag ens sett att det gick att köpa kp där, så jag har lyckats spela 3 mån. utan att ha öppnat den menyn...
Löste ett annat mysterium också, har två klanmedlemmar som ligger en 2 veckor före poängmässigt. Men avståndet i forskningen var 3-4 veckor & nu förstod jag varför :D

Med "köpte poäng för resurser" menade jag att betala ist.f. att strida för en kp.
 
Topp