• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Växla Artefakter

Rosis

Mästare
Hej alla!

Mitt förslag består av att man borde kunna växla in två nyare artefakter mot en av en äldre sort. Och om InnoGames tycker det är för snällt, ta då tre nyare artefakter mot en gammal, men det tycker jag är lite för hårt... Alltså att kunna växla till exempel två sjöjungfruartefakter mot en Fenix-artefakt, eller liknande.

Idén fick jag eftersom jag har gjort ett stooort misstag. I mitt lager har jag stenmonumentet, men inga tillhörande artefakter. Jag bestämde mig alldeles för snabbt under det eventet att jag inte ville placera ut storpriset, och antiförtrollade artefakterna eftersom man behövde besvärjelsefragment i eventuppdragen. Nu har jag sett stenmonumentet i sin glans, och när jag sedan tittade igen vad man får ut av den så häpnade jag. :eek: Hur kunde jag inte se nyttan med den? o_O Så jag hoppas att detta kan bli verklighet... :)
 

Macbolan

Mästare
Jag skulle vilja applicera denna Idé att gälla Reliker!
Varför inte ha en Torg-flik...där man kunde byta reliker med varandra...Vi har ju Alla olika behov av dom...så varför inte kunna byta med varandra!?
 
Topp