• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Våra titlar i Forumet

Elvenlis

Legend
Hej hopp!

Såg precis att jag fått en ny trofé, så från att ha varit Forumskändis, så blev jag nu uppgraderad till Forumsveteran. Hmmm... :eek: För mig så klingar Forumskändis mycket bättre än Forumsveteran, jag känner mig helt plötsligt så gammal. :oops:

Men, jag får väl ta det positivt, det är ju ändå med åldern man blir visare, eller? ;)

Hälsningar från den gamla veteranen...? :p

:elf::human::human::elf::elf:
Jag har också fått troféer,,kan man ha dom till nåt?

Fortsätter i denna tråden, nu har jag ändrat titlarna till:
Novis
Lärling
Aktiv medlem
Kändis
Legend
Mästare

Jag har även lagt till några troféer och ändrat poänggränserna något.
Vi har diskuterat lite om det ska vara "forums" framför de tre sista så det blir: Forumskändis, Forumslegend och Forumsmästare, vilket tycker ni är bäst?
Sen har vi Aktiv medlem som jag inte vet vad jag ska göra med, jag kom på ett som passade, "Influencer". Dock tror jag inte någon vill ha den titeln :D
Har ni några fler förslag på vad aktiv medlem kan vara? Ska vara något som säger att den här medlemmen har varit med ett tag, men är inte en kändis än.
Tjötig?

Jag har oxå blivit "Veteran"..Men är mest Glad över att Inte bli bannlyst ifrån Forumet numera! :p:cool:

En fundering?...Om Rosis e "Veteran"...så borde väl Jag bli titulerad som "Ålderman"?..hehehe ;)
,,,eller "Relik"? :p
Stofil? :cool:

Nä nu har jag tänkt. Inventarie passar nog dig Mac
 

Macbolan

Mästare
JaaJaa!...Ni får kalla Mig Vad Ni Vill...;)
Men Nu skall jag över te min goa granne..å hinka en massa Bärsa! :p:cool:

Ps. Jag gillar "Forumstofi"l
 

DeletedUser514

Guest
Känns ju märkligt att gå från lärling till aktiv medlem direkt. Kanske ta bort "aktiv"? Alternativt lägga till en ny nivå. Lärling - Medlem - Aktiv Medlem
 
Topp