• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Våra titlar i Forumet

Rosis

Mästare
Hej hopp!

Såg precis att jag fått en ny trofé, så från att ha varit Forumskändis, så blev jag nu uppgraderad till Forumsveteran. Hmmm... :eek: För mig så klingar Forumskändis mycket bättre än Forumsveteran, jag känner mig helt plötsligt så gammal. :oops:

Men, jag får väl ta det positivt, det är ju ändå med åldern man blir visare, eller? ;)

Hälsningar från den gamla veteranen...? :p

:elf::human::human::elf::elf:
 

Rosis

Mästare
Jag har oxå blivit "Veteran"..Men är mest Glad över att Inte bli bannlyst ifrån Forumet numera! :p:cool:

En fundering?...Om Rosis e "Veteran"...så borde väl Jag bli titulerad som "Ålderman"?..hehehe ;)
,,,eller "Relik"? :p

Relik - absolut Relik @Macbolan *gapskrattar*

Det borde införas titeln forumsrelik för de med längst "tjänstgöring". ;)

Passar dessutom bra till spelet eftersom det är en ständig jakt på reliker...


Håller med er allihop, och Forumsrelik är väl ett fint epitel som borde kunna vikas enbart för Mac? Du, MacBolan, har ju ändå en särställning här, du har varit här länge, och poppar upp som gubben ur lådan vid olika tillfällen och ger oss skrämselhicka vissa gånger, och gapskratt andra gånger... ...men du e ju för skön! ;)

Fortsätt att vara du, och så får moderatorerna kanske jobba lite ibland, men avstängning, varför då liksom. De måste ju få slita lite för sina diamanter... :p
 

Gaiona

Mästare
Fortsätt att vara du, och så får moderatorerna kanske jobba lite ibland, men avstängning, varför då liksom. De måste ju få slita lite för sina diamanter... :p
Macbolan får gärna fortsätta att vara sig själv och alla andra med.

Att vi får censurera lite här och där ibland tillhör vårt jobb precis som du säger Rosis men vi försöker verkligen låta alla vara kvar här, avstängning är den åtgärden vi helst inte vill ta till om det absolut inte verkligen behövs.

Och det är som @Boefst påpekar här ovan, nivån för olika åtgärder hänger ihop med vilken stämning som önskas, Elvenar är ett spel för de som hellre samarbetar än väljer konfrontation men andra spel går ut på att angripa andra spelare, då kan man tillåta mer i deras respektive forum.
 

Rosis

Mästare
Macbolan får gärna fortsätta att vara sig själv och alla andra med.

Och det är som @Boefst påpekar här ovan, nivån för olika åtgärder hänger ihop med vilken stämning som önskas, Elvenar är ett spel för de som hellre samarbetar än väljer konfrontation men andra spel går ut på att angripa andra spelare, då kan man tillåta mer i deras respektive forum.
Det är nog därför som jag älskar Elvenar så mycket, jag behöver snälla människor omkring mig. Jag är en ömtålig blomma... *Fladdrar lite lätt med ögonfransarna*
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Fortsätter i denna tråden, nu har jag ändrat titlarna till:
Novis
Lärling
Aktiv medlem
Kändis
Legend
Mästare

Jag har även lagt till några troféer och ändrat poänggränserna något.
Vi har diskuterat lite om det ska vara "forums" framför de tre sista så det blir: Forumskändis, Forumslegend och Forumsmästare, vilket tycker ni är bäst?
Sen har vi Aktiv medlem som jag inte vet vad jag ska göra med, jag kom på ett som passade, "Influencer". Dock tror jag inte någon vill ha den titeln :D
Har ni några fler förslag på vad aktiv medlem kan vara? Ska vara något som säger att den här medlemmen har varit med ett tag, men är inte en kändis än.
 
Topp