• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Vad är ert första intryck av den nya gästrasen?

DeletedUser3

Guest
Hej människor och alver!

Jag vet att ni varit törstiga på nytt material och nu har ni fått smygkika lite på vad som komma skall. Vad är ert första intryck?

Smygtitt 1
Smygtitt 2
 
Senast redigerad av en moderator:

Anne-Marie

Medlem
Jag har bara en fråga hur länge dröjer det innan nyheten släpps? Ser detta som ett löjligt försök att hålla kvar oss som redan väntat allt för länge på en fortsättning!
 

DeletedUser3

Guest
Jag har bara en fråga hur länge dröjer det innan nyheten släpps? Ser detta som ett löjligt försök att hålla kvar oss som redan väntat allt för länge på en fortsättning!

Som jag berättat i tidigare trådar så måste jag förhålla mig till datum när saker utannonseras. Så det är inte "ett desperat försök att göra folk nöjda", utan helt enkelt att nu får vi äntligen tala om det :)
 

DeletedUser85

Guest
Tycker det ser spännande ut. Man hoppas väl på ett längre äventyr, typ dvärgarna.
Stönade en del när jag började dvärgarna - "Nej, nya resurser (som tar plats man inte har) & räls mellan byggnaderna så man måste ha dem i en klump" - Men när man väl kom in i det var det tvärtom jättekul, så jag är förväntansfull inför de nya uppgifterna & hoppas på ngt lika kul :)
 

DeletedUser111

Guest
Ser fram emot detta! En utmaning för oss som startat lite senare att hinna med;)
 

Vega

Medlem
Tycker också det ser spännande ut men frågan kvarstå kan vi sätta ut fler expansioner eller ska vi vara tvungna att riva av det vi har uppbyggt redan för att få plast eller?
 
Senast ändrad:

DeletedUser47

Guest
Vad roligt med elvor ja det stemer att deta visades i desember det är en helt ny tisolder med 2 nya uroldriga under staden byggs tydligen bredvid den befintliga så jag for utt och jaga mark för jag tror inte utveklarna jer ås nogra gratis markbitar nogon sorts utmanig moste det ju vara
 

DeletedUser85

Guest
Ser intressant ut, det som släpptes på TV'n idag. Fick intrycket också att älvorna släpps "vilken dag som helst" - Kul :)
 
Topp