• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad "vanliga" Uppdragen

ZpaRoW

Mästare
Då allt ändras för varje kapitel så undrar jag varför följer inte dem vanliga uppdragen med i "utvecklingen"?

siduppdrag.png

Är väl samma belöning sen kapitel 5 typ? Bild från kapitel "DEN FÖRVISADES HÄMND"
 

Taj-Lej

Kändis
hej skulle anta att det är en stor skillnad både på provinsens färg orange eller röd skulle jag tro minst gul...och storleken på styrkorna på den nivån ,,,så om jag vore du skulle jag nog vara glad att dom inte ökar på striderna man måste vinna...finns ju även en del sådana i eventen ,,,å sätt inga griller i huvudet på inno nu lol

mvh Taj
 

Taj-Lej

Kändis
hej igen men håller med om att belöningarna borde vara bra mycket bättre på den nivån ...men jag undrar lite vilka håller på med dom sakerna inte jag ...det la jag väl av med i kap 4 ungefär


Mvh Taj
 

ZpaRoW

Mästare
ja skulle kunna köra dem eller några av dem uppdragen om man fick mer mynt o verktyg! nu är hela den så föråldrat och inget nytt där... bara samma uppdrag om o om o om igen sen första kapitlet
 
Topp