• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Verkstad 15

DeletedUser27

Guest
Hej!
Jag började flytta på mina byggnader planera för nivå 16 på verkstad det står Lägg Till Arbetare på uppdatera när en arbetare blir ledig kan jag uppdatera tänkte jag, Men när det blev en ledig så står det Forskning på den gröna knappen.

När jag öppnar verkstad 15 sen uppdatera så stor det FORSKNING på knappen samtidigt har jag inga arbetare igång.
Men sätter jag igång 4 arbetare så ändras texten på knappen till LÄGG TILL ARBETARE.
Så har jag 3 arbetare igång av 4 möjliga så står det FORSKNING.
Det gäller alla byggnader som väntar på FORSKNING.
Jag har inte köpt till den 5 arbetaren så jag har alla man kan ha vet inte om det är samma problem då.

MVH vindforvag
 

DeletedUser3

Guest
Hej vindforvag,

Det verkar som om du inte har forskat fram de högre nivåerna ännu. För att kunna uppgradera till nivå 16 och uppåt måste du ha forskat fram de dvärgiska bostäderna i kapitel 6.

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser27

Guest
Hej jag vet. Har du fattat mig rätt?
När det står FORSKNING på verkstad 15 och jag använder alla arbetare så ändras texten till LÄGG TILL ARBETARE på knappen
se när en arbetare blir ledig står det FORSKNING på knappen igen. Borde det inte stå FORSKNING hela tiden tills det att den är öppnad i Forskningen. Varför växla till Lägg till arbetare när alla arbetare används.
 

DeletedUser3

Guest
Hej,

Ok, då hänger jag med. Jag kan skicka det vidare till utvecklarna. "Lägg till arbetare" kommer upp automatiskt när alla arbetare är upptagna.

Mvh
Team Elvenar
 
Topp