• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Vet ni något om det kommer teleporter eller liknande för uråldriga under snart?

Rosis

Mästare
Hej!

Eftersom jag har ett under på nivå 35 som jag gärna skulle vilja testa att plocka bort ur min stad, så känns det som om ryktet om teleporters, eller liknande för uråldriga under gärna kan få bli sanning snart. Är det något InnoGames vill dela med sig av tro?

Det känns lite surt att smasha sönder undret och stoppa in det på nivå ett, bara för att testa hur det blir utan det. Och om jag ångrar mig, ja då blir det ju inte roligt att börja om och samla... Många KP investerade är det ju: :kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp::kp: i oändlighet. o_O Förstöra undret? :eek: Så jag är nyfiken och förväntansfull på om det kommer snart.

Har tagit bort flera under tidigare, och långt senare plockat fram dem igen och börjat om för att jag insett att jag behöver dem ändå. Nu är jag lite less på att behöva göra på det viset. Så en liten push på InnoGames kanske är i sin ordning? :cool:
 

Rosis

Mästare
Ja, varför? Jag skulle gärna plocka in Svamparna som ett test, för att se hur det påverkar min stad. Men vill liksom inte förstöra undret. :oops: Tänker mig att det är bättre att ha Bålverket på hög nivå, än svamparna... Men att ha båda på hög nivå känns helt onödigt. Så tills vidare får jag ju bara ha det som det är och va lite missnöjd. ;)
 

ZpaRoW

Mästare
om du vill testa så är de bättre ta bort väganslutningen till dit Under isf :) om du vill testa om de blir lättare i spiran/turneringen så måste du tyvärr vänta på att spellsen funkar på Undren lr sälja den, men sälja tycker ja verkligen ingen man ska göra för testa på ett lvl35 under
 

Rosis

Mästare
om du vill testa så är de bättre ta bort väganslutningen till dit Under isf :) om du vill testa om de blir lättare i spiran/turneringen så måste du tyvärr vänta på att spellsen funkar på Undren lr sälja den, men sälja tycker ja verkligen ingen man ska göra för testa på ett lvl35 under
Det var både effekt och spira jag tänkte på. Men tack, jag tänkte inte på att det går att få bort effekten om man tar bort väganslutning. Det kan ju vara ett steg i alla fall. Och sälja det gör jag nog inte oavsett hur nöjd jag blir. Jag låter bara bli att uppgradera bålverket mer, men med det jag vet idag, hade jag som sagt hellre haft tvärtom, nivå 35 på bålverket, och kanske inga svampar alls... :)
 

ZpaRoW

Mästare
tar du bort väganslutningen bara så gör de ingen effekt i spiran/turneringen. Då måste den troligtvis bort från staden helt. Men tar du bort väganslutning till ett under så försvinner rankingspoängen mm
 

Rosis

Mästare
Testade, och tack för tipset! Nu slipper jag fundera mer på det! Det var inte ok att tappa den effekt svamparna ger, inte nu när jag ändå har den. Tänk om jag skulle ta och uppgradera bålverket också. Vilken tid det skulle ta innan soldaterna orkar masa sig ut från barack, fält och läger... De skulle nog campa i veckovis därinne... ;)
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Men frågan kvarstår ju fortfarande, om @Boefst kan få info om vi kommer få möjlighet att teleportera Uråldriga under någon gång framöver? Och om det i så fall är någon prioritet på det?

För om det kommer så är det ju aktuellt att stoppa undan åtminstone Svamparna för min del. Och att kanske ta fram nåt ytterligare under och börja uppgradera det, när man vet att man kan ta bort det igen utan att förstöra det. Det skulle vara mycket roligt i så fall, med många möjligheter att förändra sin stad över tid fram och tillbaka.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Verkar inte finnas några planer på det. Det kommer inte komma de närmsta 6 månaderna i alla fall.
 

potter

Mästare
2022-07-28

Jag har precis teleporterat mitt Högtidligt majträd till lagret och ersatt det med De flinkas ära och det gick alldeles utmärkt!

Det är till och med markerat med nivån jag hade innan jag teleporterade det till lagret:)
 

Gaiona

Mästare
2022-07-28

Jag har precis teleporterat mitt Högtidligt majträd till lagret och ersatt det med De flinkas ära och det gick alldeles utmärkt!

Det är till och med markerat med nivån jag hade innan jag teleporterade det till lagret:)
Inget av dem är Uråldriga under så det besvarar inte Rosis fråga. Utvecklande byggnader går utmärkt att teleportera och de behåller sin nivå i besvärjelselagret.
 
Topp