• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Vi söker volontärer!

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
onyx.png


Kära människor och alver,

Har du någon gång undrat vad som händer bakom kulisserna? Eller du är sugen på att påbörja en karriär inom community management? Detta är din chans! Vi letar just nu efter volontärer för att stärka teamet!

Eftersom den svenska communityn har växt en del letar vi just nu efter:
  • Tävlingsansvarig
FAQ
Hur mycket arbete är det?
Eftersom det är volontärarbete är arbetsbördan väldigt låg, det handlar om kanske en timme i veckan om man inte känner för att göra mer.
Skulle man dessutom inte kunna just då eller inte vara sugen en dag så är det helt okej.

Vad krävs av mig?
Du måste vara minst 18 år. Det är allt.

Får jag några fördelar i spelet?
Nej.

Jag vill arbeta med supporten eller som speladministratör kan jag ansöka till det?
Det kräver mer ansvarstagande att arbeta som support och/eller speladministratör så det är generellt en position man växer in i genom att arbeta med några av de ovanstående sakerna först och visa att man är redo för mer ansvar.

Kan jag ta med detta på mitt CV?
Definitivt, ser väldigt bra ut på CV:t att man gör volontärarbete och brinner för något. Något är bättre än inget. Det är dessutom en bra karriär möjlighet att bli anställd som community manager för InnoGames (så jag fick jobbet).

Är du intresserad eller bara nyfiken, klicka på länken nedan för att gå till vår rekryteringssida. Läs igenom och låter det som det är något som skulle vara för dig, fyll då i formuläret och välj positionen du vill söka. Jag hoppas verkligen någon ansöker, det är rätt ensamt i min svenska team chatt.

>> Ansök till Team Elvenar idag! <<

Vi ser fram emot att höra från dig!

Har du några frågor kan du ställa dem här.

Med vänlig hälsning,
Team Elvenar
 
Topp