• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Visa byggnadsnivå på byggnader som finns i laget

DeletedUser345

Guest
Vanliga byggnader, tex fabriker och bostäder, som finns i laget visar idag inte vilken nivå de har.
Hade önskat att de visas på lätt sätt. Tex där jag markerat i den bifogade bilden att Nivå/Level saknas.
 

Bilagor

  • ElvenarBradfabrik-Lvl.png
    ElvenarBradfabrik-Lvl.png
    511,8 KB · Visningar: 76

Gaiona

Mästare
Vanliga byggnader, tex fabriker och bostäder, som finns i laget visar idag inte vilken nivå de har.
Hade önskat att de visas på lätt sätt. Tex där jag markerat i den bifogade bilden att Nivå/Level saknas.
Längst upp på tredje bilden syns nivån, man brukar även kunna se nivån på popup (i datorn) eller när man klickar på byggnaden (i appen).
 

Mammio

Mästare
Ett förslag som jag verkligen tycker är bra! Nej, det går inte att se vilken nivå byggnader såsom verkstäder,fabriker o.dy. är på.
All annan information finns, så man får gå en genväg via wiki för att klura ut vilken nivå som t.e.x min införtrollade plankfabrik är på. Problemet är detsamma både på datorn och i appen. +1 på förslaget.
 
Senast ändrad:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Har för mig det har diskuterats förut, men det tål att upprepas så jag skickar vidare det! Det är ju rimligt att man vet vad det är för något man sätter ut.
 
Topp