• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Zooma ut staden

P3Games

Legend
Märkte idag att jag kunde zooma ut min stad mycket mer än vad jag kunnat tidigare. Är det jag som är stenålders eller hände denna förändring nyligen? Otroligt positivt .
Så kul att i princip se hela staden från kant till kant, och det är lättare under ombyggnad att klicka och dra istället för att ideligen råka dra andra byggnader bara för att man inte hittar en lucka att sätta fingret på. Hoppas det inte är en "bugg" som man rättar till framöver . Det är på surfplattan jag talar om. Härlig överraskning!
 

Gaiona

Mästare
Märkte idag att jag kunde zooma ut min stad mycket mer än vad jag kunnat tidigare. Är det jag som är stenålders eller hände denna förändring nyligen? Otroligt positivt .
Så kul att i princip se hela staden från kant till kant, och det är lättare under ombyggnad att klicka och dra istället för att ideligen råka dra andra byggnader bara för att man inte hittar en lucka att sätta fingret på. Hoppas det inte är en "bugg" som man rättar till framöver . Det är på surfplattan jag talar om. Härlig överraskning!
Samma för mig på mobilen, det blir pyttelitet men jösses vad skönt när man flyttar byggnader.

Det fram emot att kunna zooma världskartan med.
 

Jian

Mästare
Spelar man från dator med 1 eller 2 knappar på musen, så kan man förstora i olika grad. Med två knappar blir det fler valmöjligheter i förstoringsgraden
 

AlienPoppy

Medlem
Antar att möjligheten att zooma ut mycket mer än tidigare på mobilen/surfplatta kom med senaste uppdateringen? För mig blev det iallafall skillnad före och efter uppdateringsinstallation.
 
Topp