• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nya profilinlägg

2100 århundrandet och någon liten man behöver kriga? Vilken dårskap:(
  • Gilla
Reaktioner: Alvros och Gose
Gaiona
Gaiona
Har just döpt om den lille mannen till Pluttin (vill inte längre skriva namnet).
  • Gilla
Reaktioner: Alvros
Elvenlis
Elvenlis
Ja det går ju så himla bra att media världen över känner sig nödgade att lägga ut filmer och bilder från bla spel,,,,klippa å klistra som nåt jädra vuxendagis,, som om det inte vore illa nog med sanningen måste de bara ljuga om elendet. Vart är världen på väg? Jag vill hoppa av
Gaiona
Gaiona
Största dårskapen är att den lille mannen har förstört för sig själv och "sitt folk" för lång tid framöver, De attackerade kommer att kunna återhämta sig relativt snabbt när inkräktarna väl lämnar (även om de psykiska såren och misstron mot deras norra grannland kommer att finnas kvar väldigt länge).
hur länge ska vi behöva stå ut med 0* buden i marknaden de är inte seriösa och dem tar våra vanliga bud för att vi andra ska vara tvungna att ta deras bud eller så kan ju hela marknaden skrotas för då finns ingen nytta med den!!!
Elvenlis
Elvenlis
Håller med dig Gluggen . Så dåliga bud är det väl inte ens i grossisten,,
Gaiona
Gaiona
Jodå, nollstjärniga bud är på samma nivå som hos grossisten, kolla så får ni se.
Elvenlis
Elvenlis
Men grossisten, som förövrigt är oförskämt dyr, tar inte mina 3 stjärniga bud
Boblins distributionscenter! Nu kan PostNord slänga sig i väggen
  • Gilla
Reaktioner: Gose och Mammio
Gaiona
Gaiona
Japp, snabbare än Postmord, DHL (Dra H-iskt Länge), Schenker (som schenker bort mina paket till andra) och Instabox (Box vadå sa'ru?) tillsammans?
Topp