Du använder en föråldrad webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppdatera eller använda en alternativ webbläsare.
Jaha då har jag blivit flyttad till en aktivare del av kartan,,,,jag har hamnat i Death Valley,,, väldigt vad olika sätt vi har att se på saker å ting,,, jag vill tillbaka,,
Hallå. Tebaks igen,,vart lite off ett tag och är fortfarande men kunde inte logga in här så jag trodde jag blitt avstängd i sann fb anda efter ett utbrott,,, kanske jag var också men ingen har sagt nåt. Så hej alla
Världens vigaste man kröp in i arslet och försvann,,,
Har hypermobilitets syndrom som det så vackert kallas, gjorde en rejäl assplant på en stengång igår natt, nu är jag inte alls vig och ovanstående rullar på repet i hjärnan ,,, fick säkert hjärnskakning med,,,
Om jag vore datorbegåvad skulle jag söka jobbet på inno direkt,,, nytt jobb, nytt land, nytt liv,,,,, sen är det ju pesten också så det kanske inte blir så långvarigt men en tant kan väl få drömma,,,,, lite,,,
Vilken lååång jobbar natt detta blidde,,,, chefen är väldigt energisk så här bokas det vikarier fast ingen har semester,,,, bättre än tvärt om iaf.....