• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Godina

  1. Godina

    Besvarad Även om jag tränar...

    Aha... Tack så hemskt mycket för förklaringen :)
  2. Godina

    Besvarad Även om jag tränar...

    så ökar inte antalet krigare. Jag har inte krigat/slagits på flera dagar utan utnyttjat att förhandla och ändå så ökar inte mina krigare i antal. Jag har ju bara två olika typer än så länge men varför ökar de inte när jag hela tiden fyller på så att de inte står outnyttjade utan tränar.
  3. Godina

    Ny här!

    Hej hej
  4. Godina

    Godina

    Tack :p
  5. Godina

    Godina

    Tack
  6. Godina

    Godina

    Ny här och har bara haft stora problem med spelet hittills. Det fattas Pokaler så jag kan gå med i BS, besöka vänner mm. Jag har bara meddelanden och ett horn under min avatar. Från att vara en glad och nyfiken nybörjare så är jag närmast irriterad, tyvärr. :confused: Jag är en gammal tant och...
  7. Godina

    Besvarad Ingen pokal ingenting hos mig

    Godina har ingen pokal eller "klocka under min avatar. Bara meddelande och hornet. Hur skall jag kunna nå mina grannar med hjälp och gå med i BS? Detta spel har strulat hela tiden och nu när äntligen mailen blev rätt, namnet godkänt så har jag inte de resurser som andra har.... vad håller ni på med.
  8. Godina

    Öppen Upplev Paradiset

    Jag har ingen sådan pokal jag har bara meddelanden och en horn...ingen klocka heller. Hur gör jag nu då?
  9. Godina

    Öppen Nu har vi plats ledig

    Jag vet ju inte ens hur man når grannar för jag har inget sådant på mitt spel. Hur går man med i ett Brödraskap. Jag provade men det var något jag måste göra först men ingenstans stod det var!! jag skulle göra detta innan jag kunde gå med i ett BS.
  10. Godina

    Öppen Nu har vi plats ledig

    Är ny kan det vara så att det kan finnas plats åt mig ändå? Det verkar vara ont om Brödraskap som är öppna. Godina heter jag. Det verkar vara svårt dels att bli medlem och dels att komma åt vänner att hjälpa, så jag undrar hur gör man?
  11. Godina

    Öppen Upplev Paradiset

    Hej. Jag spelade lite för flera år sedan men lade ner då jag hittade FoE. Har tagit upp detta igen som Godina men jag har sååå dålig koll på Brödraskap här, hur det ser ut, hur man gör sitt bästa i tävlingar mm och hur jag tar kontakt med er och andra vänner för just nu så har jag ingenting på...
Topp