• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Godina

Godina

Novis
Ny här och har bara haft stora problem med spelet hittills. Det fattas Pokaler så jag kan gå med i BS, besöka vänner mm. Jag har bara meddelanden och ett horn under min avatar. Från att vara en glad och nyfiken nybörjare så är jag närmast irriterad, tyvärr. :confused:
Jag är en gammal tant och nej det jävlas inte bara för det ;) och jag är hemma hela dagarna och spelar bla FoE och ville har lite nytt att göra. Det finns inte så mkt ute att göra när det bara regnar. Har styrketränat mycket i min dar men nu har kroppen sagt ifrån. Jag har tom haft kurser för tjejer och även introducerat tonåringar innan de släpps ut i gymhallen själva. Har kattuppfödning av Brittiskt korthår och har just nu 10 kattungar och 4 vuxna hemma. 4 ungar som är 10 veckor och 6 st som är 6 veckor. Jag läser mycket och kan äta minst en bok om dagen om det vill sig... :p Jag hoppas att det reder upp sig för mig så jag kan spela fullt ut
 

Gaiona

Mästare
Välkommen till Elvenar Godina.

Det finns massor av saker att utforska i spelet och för att komma någonstans måste man lägga in kunskapspoäng i forskningen som du hittar längst ner till vänster i spelet.

Du har fått lite tips i andra trådar här i forumet för spelet och vi har alla den vägen vandrat och lärt oss mer och mer hur det fungerar strejkande efterhand som vi kommit vidare i spelet.

Lycka till med spelandet.
 

Godina

Novis
Välkommen till Elvenar Godina.

Det finns massor av saker att utforska i spelet och för att komma någonstans måste man lägga in kunskapspoäng i forskningen som du hittar längst ner till vänster i spelet.

Du har fått lite tips i andra trådar här i forumet för spelet och vi har alla den vägen vandrat och lärt oss mer och mer hur det fungerar strejkande efterhand som vi kommit vidare i spelet.

Lycka till med spelandet.
Tack
 
Topp