• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Mathirion

  1. Avslutad Blomvättens blommor

    Åtta! (8)
  2. Avslutad Tredje födelsedagstävlingen

    Från stadshusets balkong kunde Lord Commander Mathrandir Andomiel få en ypperlig vy över Skymningsfenixens näste. Treanterna och granitjättarna hade knappt deltagit i stridigheterna i den senaste spiran, deras krafter hade sparats för evakuering av de fallna och svårast skadade. Nu bars de...
  3. Avslutad Andra födelsedagstävlingen

    Rufus the Dwarf Zaphiel Mrs. Sniffle
  4. Avslutad Tandriels hjärtan

    35!
  5. Event Feedback: Kitteln

    Jag har fem bägare. Kan jag brygga en, stänga det fönstret, och brygga igen när varaktigheten på första resultatet gått ut? Jag har inte vågat testa att stänga fönstret med bägare kvar för att inte riskera att förlora de oanvända...
  6. Avslutad Doktor Frankenspleens gäster

    Från spelet: 9st Ej från spelet: 6st
  7. Avslutad Mindras luftballonger

    B
  8. Spam i marknaden

    Kännande varor förfaller med 10% även när de ligger ute på marknaden.
  9. Spam i marknaden

    Nej, med den obalans som råder på marknaden så behöver man ibland ha ute många olika bud, jag kanske behöver tre-fyra olika varor samtidigt för att avsluta forskning, och ingen av dem finns att köpa. Då måste jag lägga ut bud på sammanlagt de summor jag behöver och hoppas att de är tagna tills...
  10. Avslutad Officiell titeltävling

    Magistrat
  11. Spam i marknaden

    Vem är det som ligger bakom alla Palidarkonton, nr 1-59? Det är lite svårt att sortera och överskåda buden i marknaden när det ligger 30-40 skambud och tar plats hela tiden... Jag trodde pushing mellan egna konton var otillåtet? Och vad skulle annars syftet vara med att lägga ut 5 mot 1 bud? Om...
  12. Avslutad Ugglan Ullas jultävling

    Rött, lila, blått
  13. Avslutad Skarpsynt

    Bildpar 1: Stjärtfjäder saknas till höger. Fler bär i matskålen till höger. Grön dekor på mittenpelaren, blå till höger. Stenarna i vänsterkanten har rosa blommor framför sig på högra, de saknas på vänstra. De blå bågarna som smyckar pelarnas baser, den i mitten är låg till vänster och hög till...
  14. Besvarad Obalans i T3 Sentient på marknaden

    Jag läste någonstans att kännande varor handlas med hela servern, dvs man är inte begränsad till sitt BS och geografi. Den situation jag ser i min marknad ÄR den globala situationen. Stämmer inte det? Att byta BS eller flytta avhjälper mao inte det minsta. Om problemet är nytt och temporärt kan...
Topp