• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Nivea

  1. Avslutad Blomvättens blommor

    8
  2. Event Feedback: Den stora utgrävningen

    Jo, men vad händer om det inte finns fler att utforska? Ha för mig att det är begränsad med stadsringa och/eller turneringsplatser eller är det obegränsad med antal provinser turneringsplatser?
  3. Event Feedback: Den stora utgrävningen

    Event uppdrag 22. Första delen handla om att strida eller förhandla om en värld provins. Man kommer inte vidare i uppdragslinjen om man inte ha fler provinser att erövra eller är antalen provinser obegränsad?
  4. Besvarad Inforuta 'Vallorianskt mod'

    Även här fattas info om insamling ======================================== //Nivea
  5. Besvarad Inforuta 'Vallorianskt mod'

    OK, men hos nedan står "samla in produktion var 24:e timme" fast än de ha tidigt insamling. ========================================= eller //Nivea
  6. Besvarad Inforuta 'Vallorianskt mod'

    Är det inte 18 timmars insamling som gäller? Varför "X" ? ===================================== =========================================== //Nivea
  7. Fixat Inforuta Amuniskepp

    Texten "Samla in produktion efter 24 timmar" saknas ============================= =================================== //Nivea
  8. Bekräftat Kulturbonus visas inte i 'Gyllene avgrund'

    Kulturbonus visas inte i 'Gyllene avgrund' men laddas upp och räknas korrekt. Har förlorad mynt på grund av detta vid insamlingen då stadshuset kunde ta emot det som visades i 'Gyllene avgrund' men inte 70% mer än det.. ====================================================
  9. Bekräftat Det nya forskning trädet

    Kommer man anpassa uppgraderingskostnader till de nya priser som gäller tydligen för magiska byggnader för de som har nya trädstrukturen?
  10. Bekräftat Det nya forskning trädet

    Det nya forskningsträdet stämmer inte överens med en del information som finns på WiKi. Kommer man skriver om/till/anpassa infon i WiKi ? Dessutom är det ändrade priser i de första 3 kapitlen (om jag minns rätt) för de magiska byggnader. Har för mig att i kap 2 eller 3 kostar ett hus 210...
  11. Fixat Spirans start

    Att låsa upp spiran ligger nu i kapitel 5 ===================================== //N
  12. Besvarad Hur låser man upp turneringen?

    Ok, jag hittade det. Kapitel 4 i forsknings trädet. För att komma med i ett brödraskap måste man vara i kapitel 2; för att vara med i Brödraskapsäventyr måsta man vara lite längre fram i kapitel 2 och för att delta i turneringen nu måste man vara lite längre fram i kapitel 4. Wow.
  13. Besvarad Hur låser man upp turneringen?

    Hej någon som vet hur man låser upp turneringen? =========================================
  14. Inte ett fel Event slut idag, 2022-04-26?

    Noop, nu blandar du ihop det. Ovan bild är ifrån Elvenar- nyheter och det du skriver om är det här:
  15. Inte ett fel Event slut idag, 2022-04-26?

    Kan jag imorgon bitti, den 27 förvandla himlaessens till priser eller är det som det står, bara idag, sista dagen ? Vilken tid i så fall ? Jag har för mig att förra eventet var samma uppbyggnad men man kunde spela fullt ut till sista minuten inklusive förvandla event-valuta till priser. Det står...
Topp