• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Skogsfina

    Diskutera senaste uppdateringen här!

    Får man fördelar med anledning av att det utvecklas snabbare eller får man undrets fördelar snabbare eftersom det utvecklas snabbare?
  2. Skogsfina

    Besvarad Konfrontationer i Världskartan

    Aha! Tack för tips! *håller utkik i akademin
  3. Skogsfina

    Diskutera senaste uppdateringen här!

    Varför vill man ha ett uråldrigt under som favorit?
  4. Skogsfina

    Besvarad Konfrontationer i Världskartan

    Den stad du kikar på är inte den jag spelar med. Skogsfina är ett (kanske) provisoriskt konto jag använder för att logga in på forumet. Det konto jag spelar med är ett annat och jag befinner mig där i kapitel 8. Vad störigt att behöva utveckla barackerna och vapenkammare till så höga nivåer! Jag...
  5. Skogsfina

    Feedback: Majfirande

    En liten strategihjälp för nuvarande gästras. Ska läsa lite mer om nästa ras för kanske snabbare och smartare spel.
  6. Skogsfina

    Besvarad Konfrontationer i Världskartan

    Det verkar som att jag har kommit så pass långt i utforskandet av världskartan att jag vid förhandlingar behöver någon slags gubbe. Vad är det för en tjomme och vad behöver jag för byggnad för att tillverka sådana?
  7. Skogsfina

    Feedback: Majfirande

    Ett litet urklipp från Skogsfinas hjärna: Eftersom det tar lång tid att tillverka allt som krävs för att komma vidare i kapitlen när gästraserna är på besök så går det inte åt särskilt många KP. Många av de uråldriga undren ger inte tillräckligt bra avkastning, om de ens ger något intressant...
  8. Skogsfina

    Feedback: Majfirande

    Ja! Det vore verkligen något! Eller hur Inno? Håller verkligen med! Det vore något det! Det ser jag också fram emot. Mycket. Jag gillar att eventen håller på under lång tid. Det ger tid till att samla ihop eventvaluta för att få artefakter så att högsta vinsten kan utvecklas till högre...
  9. Skogsfina

    Feedback: Majfirande

    Nu när Majfirandet är slut kan jag också konstatera några synpunkter. *Saknar också Önskebrunnen i eventen *Saknar även Pariserhjulet *Anser också att kistorna är bättre eftersom det går att se vad man har chans att få, med presenterna är det ett himla chansade och spenderande av alltför många...
  10. Skogsfina

    Tunghets- och djuphetsvarning

    Ja, fram för mer "Det här är jag och jag tycker om den här! Jag duger precis så som jag är!" samt "De som inte kan ta emot hela paketet lyssnar jag inte på.". För det är så att en hel del av ångest kommer från andras åsikter, påpekanden, blickar mm som skapar förväntningar vilka lägger sig som...
  11. Skogsfina

    Tunghets- och djuphetsvarning

    Jo, men det var lite de tankegångarna jag hade. Just nu är jag alldeles för trött för att utveckla mer.
  12. Skogsfina

    Tunghets- och djuphetsvarning

    Tack för svar! Snårigt när det blandas in skuldkänslor, samvete och empati. Hade en magkänsla innan frågan ställdes, så tack för svar och en bekräftelse att lita på intuition Är vi inte alla till syvende och sist egoistiska? Å andra sidan, om ingen ansvarar för någon annans lycka än sin egen...
  13. Skogsfina

    Tunghets- och djuphetsvarning

    Vad har ett barn i vuxen ålder för skyldigheter och rättigheter gentemot sina föräldrar? Kan ett barn ta avstånd från sina föräldrars relation till varandra eller är barnet skyldigt att medla i denna relation? Kan ett barn tydligt markera gränser gentemot sina föräldrar? Kan ett barn avsäga sig...
  14. Skogsfina

    ge mig styrka !

    Använd det då som en tillgång :-p Och Portalförtjänster kan gynna i detta fallet :)
  15. Skogsfina

    ge mig styrka !

    Tålamod är en dygd :)
  16. Skogsfina

    Äntligen en del av Forum! Feels good to be here M m m

    Äntligen en del av Forum! Feels good to be here M m m
  17. Skogsfina

    Wee!

    Wee!
Topp