• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Inskickad Tidsvillkorade byggnader i lagret

    Tycker inte att spelet skall förlita sig på externa sidor, utan utveckla funktioner i spelet som gör spelet bättre. Så jag vidhåller vid mitt förslag.
  2. Öppen Alfheimar söker bröder/systrar

    Nu söker vi igen, vill du gå med är det bara att ansöka så blir du medlem på direkten, dvs ingen väntetid.
  3. Inskickad Tidsvillkorade byggnader i lagret

    Roligt med lite nya byggnader i eventet, men för dessa byggnader som bara varar i 10-dagar tex, önskas den en markör när den finns i lagret som för eventbyggnaderna. Det står inte heller i infotexten när man klickar på byggnaden att den bara varar x antal dagar. Så lägg till en markör, istället...
  4. Inskickad Förmånerna

    I vårt brödraskap, saknar vi en redovisning vart vår lager ligger på för turnerings- & spirförmånen, mellan dess omgångar. Vore bra om man i fliken förmåner kunde se vad lagret ligger på och inte enbart vilken gräns förmånen har. Och i spiran, är det svårt att veta hur mycket lagret byggs på...
  5. Öppen Alfheimar söker bröder/systrar

    Hos oss finns inga krav, spela efter egen lust är bästa spelglädjen, tycker vi. Dessutom har alla medbestämmande rätt. Vi tar silver i spiran, varje vecka. Det ger dig bla 125 diamanter i veckan. Vårt spirarkiv är på nivå 5 just nu, men levlas snart till nivå 6. Med jämna mellanrum gör vi...
  6. Inskickad Nästa generationens BÄ

    Ärade Elvenarer! Vi borgmästare har nu fått nog av att se våra vackra färgsprakande städer, förfalla över en natt till kåkstäder! Våra byggmästare larmar nu för en ohållbar arbetsbelastning, och byggmästareförbundet (facket) har i många lokalaföreningar infört strejk sen ett tag tillbaka och...
  7. Event Feedback: Fenixens gryning

    Kommer denna fenix lysa upp nattetid? :)
  8. Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

    Fungerar ju inte alls. Senast jag räknade hade jag över 50 tomma provinser i min karta, och jag ger grannhjälp varje dag..
  9. Svenska brödraskap på beta

    Tack för tipset, har "ansökt"
  10. Avslutad Ugglan Ullas jultävling

    brandgul lila rött
  11. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    jaha, visste inte att de hade olika namn, trodde alla gick under benämningen "mystiska kistor". tack!
  12. Jämför mobil med dator, för- & nackdelar

    finns många för å nackdelar, man lär sig efterhand vad man gör lättare på den ena eller andra enheten. På datorn får du en bättre överblick av staden, och du ser detaljerna bättre, då kan också föra muspekaren över objekten och se vad som är igång å hur läng tid det är kvar osv. Omflyttning av...
  13. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Jag trodde det bara fanns två typer av kistor i spiran. Belöningskistor och mystiska kistor. Vad är och när får man episka resp legendariska kistor?
  14. Besvarad Vilken webbläsare rekommenderas

    Nu har jag PC, så firefox då?
  15. Besvarad Ritningar

    Det bästa vore ju även om ritningarna kommer upp i lagret, tyvärr gör de inte det i nuläget. Och det är svårt med någon planering, när man inte vet om man har 1 eller 2 osv ritningar.
  16. Inskickad Black Friday

    Skall tänka på det nästa gång, för nu var det samma sak, för 209 kr skulle jag få 3000, min kompis skulle få 5700 diamanter för samma peng. Helt skruvat, tycker jag.
  17. Diskutera mobilversionen av Elvenar här!

    jag tycker det är tvärtom, att det är lättare att välja vilka trupper jag vill strida med, beroende på hur fiendens trupper ser ut.
  18. Svenska brödraskap på beta

    Finns det några svenska brödraskap på beta? Har nyligen skaffat ett konto på beta, för att kunna ta del av nyheterna och undrar om det finns några svenska brödraskap mankan joina.
  19. Inskickad starta upp tillverkning

    Min kompis hade oxå 5 uppgraderade marmorfabriker för hans nivå, för honom tog det 13x3 h att få ihop ett armband med boostad fabrik m.m.
  20. Inskickad Black Friday

    Jag fick ett erbjudande om att få 14% mer diamanter än normalt, mindre roligt att kompisen fick ett erbjudande till 60% fler diamanter under samma tid. Jag tänkte köpa, men vägrade efter att jag fick reda på det. Samma erbjudande till alla framöver tack!
Topp