• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Zanath

    Inskickad BÄ behöver skapa mer motivation för spelare

    Håller med, BÄ är kul i sig på ett sätt men belöningarna är rätt intetsägande. Sen kanske man inte måste ha belöningar på varje plupp men åtminstone de trefärgade som är lite som ett vägmärke. Jag tror inte det kommer uppstå någon avundsjuka eftersom man ändå bara kan slutföra samma karta en...
  2. Zanath

    Avslutad Ett paket från Boblin: Tredje tävlingen

    Ulla: Hej min lilla vän! På väg för att leverera paket till elvenarerna? Boblin: Ja, de måste ju komma fram i tid. God jul!
  3. Zanath

    Avslutad Ett paket från Boblin: Andra tävlingen

    Snötäckt charmerande träd, Vinterstjärna (Winter star), Iskana, Snöugglans boning (Stable of the Snow Owl), Nu-, då- och framtidens spöken.
  4. Zanath

    Avslutad Ett paket från Boblin: Första tävlingen

    Frusna ugglegrottan
  5. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Jag tänker då på orchkrigare och orchstrateger :) Men de borde du ju ha tillgång till eftersom de ingår i kapitel 8? Jag kollade forskningsträdet.
  6. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Asch då, jag hade sett fram emot de andra sorterna! Kapitel 15 av 18? Wow :D Men märkligt om man har kommit så långt och ännu inte fått de andra.
  7. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Ok då förstår jag nog, du menar kapitelnamnet :) Nej de har jag ju inte blandat in i mina tankar. Det ska bli intressant att kunna tillverka olika slags orcher längre fram!
  8. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Jag förstår nog inte skillnaden på orcher och orcher där, de enda jag vet av är de som tillverkas i vapenkammaren samt orchnästen, de ska man tydligen ha för att tillverka orchkrigare och orchstrateger senare. Orcher i kapitlet, vad menas med det isf? Jag har hittills bara levlat två av...
  9. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Jo jag lyckades ramla över nån spelguide som rekommenderade just den ordningen, så det har jag kört på! Först portalen (snart lvl 4 på den) och sen kommer jag antagligen ta bort en del svampfarmer (har 35 nu) för att isf skaffa en tredje samlingsplats. Att uppgradera dem skulle tydligen inte bli...
  10. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Perfekt, tack för hjälpen! :)
  11. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    Hmm, jag har uppgraderat två av mina vapenkammare så att de kan tillverka orcher, det har jag gjort ett par omgångar men orchkungen reagerade inte på det. Samlingsplatserna är upptagna nån timme till, då ska jag se om det finns något passande recept där. Tack båda två! :)
  12. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    God morgon! Jag är just nu på kapitlet "Orcher och troll", ett av uppdragen är att skicka orcherna på fritidsaktiviteter... Vad kan det vara? Jag tycker gubben talar i gåtor här.
  13. Zanath

    Inte ett fel Serverfel!

    Sedan nån gång igår em kommer jag inte alls in i spelet, och detta precis nu när det bara är ett par dagar kvar av eventet!! Ni måste ju förlänga det med minst den tid som försvinner medan ni fixar det här.
  14. Zanath

    Avslutad Elvenar sex år - tredje tävlingen

    Fedrottningens ynnest heter blomman och är förvillande lik en orange lilja, men större. Den tar upp en yta av 2x2 rutor och förutom en bra andel kultur kan man en gång om dagen skörda den för att få magipulver, ungefär tre ggr så mycket som den ger i kultur.
  15. Zanath

    Avslutad Elvenar sex år - andra tävlingen

    1 Marlo 2 Kista 3 Stadshus 4 Häxhatt 5 Månsten 6 Ärkemagiker 7 Kullerstensgata 8 Segerkällorna 9 Bruno 10 Jordgubbsöl 11 Amuni 12 Nattgård 13 Laboratorium 14 Grossist 15 Fafnir
  16. Zanath

    Avslutad Elvenar sex år - första tävlingen

    Zaphiel
  17. Zanath

    Besvarad Humlor och humlestall

    Jag har precis börjat på kapitlet och är inte långt bort från att öppna upp legosoldatsbyggnaden iaf :)
  18. Zanath

    Besvarad Behöver man koppar/kol efter kapitel 6?

    Vet inte var man ser antalet men när jag går in i byggmenyn kan jag iaf fortfarande bygga såna vägar, så materialen måste ju ligga där nånstans.
  19. Zanath

    Besvarad Behöver man koppar/kol efter kapitel 6?

    Jättebra, då kan jag sälja iväg den nu, sista steget :)
  20. Zanath

    Besvarad Behöver man koppar/kol efter kapitel 6?

    En fråga till då... Om jag säljer portalen, behåller jag det kol och koppar som jag har kvar eller försvinner de också? Jag har en hel del koppar kvar men behöver inga fler vägar alls nu, och har lagt ut en del extra till senare också, det som fick plats iaf.
Topp