• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Öppen Frågar åt en vän...

    Jag har hört att Mist söker en ny medlem. Hos Mist får du vara som du vill, så länge som du tar dig till toppen av spiran, gillar turneringen och kan tänka dig att gå all-in i BÄ ungefär varannan gång. (Helst samma gång som resten av brödraskapet.) Så är du trött på dina lata vänner, kom till...
  2. Besvarad Förmåner

    Hej Har upptäckt att en bara kan ha upp till nivå 10 på förmåner (i vart fall på kunskapsdelning) lite tråkigt kan jag tycka. Så när BS har samlat ihop nivå 10 på alla fyra områdena är det slut då? /Långöra
  3. Nekad Låt (Ärke)magiker ta bort (ful)bud från marknaden.

    Jag tycker att en (ärke)magiker ska kunna ta bort (noll-, eller enstjärniga) bud som medlemmarna i ett brödraskap har lagt.
  4. Bud på marknadsplatsen

    Roade mig med att gå igenom buden på marknadsplatsen. PalidarJr:s bud ej medräknade :) Det fanns 360 (tvåstjärninga) bud där någon ville byta dyrbara varor mot bas eller förädlade varor. 59 bud där någon ville byta inom samma skikt. Samt 20 bud där någon ville byta bas eller förädlade varor mot...
  5. Besvarad Rikedomens orakel

    Är det så att Rikedomens Orakel (bara) ger kännande belöning när jag tillverkar något i Akademin? I min fanatiska optimism trodde jag att jag skulle få belöning varje gång jag producerade något... Känns som jag har snubblat på mina öron.
  6. Besvarad Vakttornet i öknen

    Vad för gubbar får jag av Vakttornet i öknen?
  7. Anarchy

    Verkar ju hända en hel del på den svenska servern nu. 7 Kingdoms är nu det största brödraskapet.
  8. Stängd Mist söker en medlem

    Mist söker en medlemmar som vanemässigt tar dig till toppen i spiran. Vi tar alltid 12 kistor i turneringen och vi har tagit guld i spiran alla veckor utom en de senaste två månaderna. Vi hjälper varandra med tips, råd och varor. Så är du aktiv å lite trött på dina lata vännen ;) Kom till oss...
  9. Stängd Mist söker medlemmar

    Mist söker en medlemmar som vanemässigt tar dig till toppen i spiran. I Mist är alla aktiva, vi tar alltid mer än 10 kistor. Just nu tar vi guld i spiran var tredje vecka. Den långsiktiga målet är så klart att ta guld varje vecka. Så är du aktiv å lite trött på dina lata vännen ;) Kom till oss...
  10. Besvarad Kalkylator

    Hej Är det någon som känner till någon (bra) kalkylator för befolkning och kultur? Jag vill alltså kunna jämföra olika byggnader utifrån kultur och befolkning (per ruta).
Topp