• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Önskas: Tydligare markeringar av hjälpta byggnader när man använder Förtrollad Begåvning.

DeletedUser514

Guest
Hej.

Jag skulle gärna se att det blev lite tydligare vilka byggnader som har fått grannhjälp när man ska välja var man placerar Förtrollad begåvning.
När man gör det på mobilen så kan man ju se ett lila "stråk" som går från byggnaden så även om det är knepigt att se ordentligt så kan man ofta hitta vilka byggnader man vill kasta besvärjelsen på.
Men när jag gör detta från datorn så blockerar den lila "förtrollningssymbolen" de sammanhållna händerna som visar vilka byggnader som har hjälpeffekten aktiverad. Detta gör att jag får gå ut ur "castmode" flertalet gånger för att kunna se var hjälpen finns.

Generellt önskar jag en tydligare illustration som visar vilka byggnader som har hjälp.
Kanske att när man klickat i förtrollad begåvning så lyser byggnaderna som har grannhjälp upp? Och de som har lång tid kvar kanske lyser starkare än de med kort tid?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Hjälper kanske också om en byggnad står och gömmer sig bakom en annan, bra förslag.
 

DeletedUser166

Guest
Tycker de känns lite onödigt, dom flesta boostar ju med mobilen nu och dom flesta andra som boostar som vanligt försöker nog ta den byggnad som ger mest sen räcker ju spellen i 48 timmar så att lägga på dina bästa byggnader ger nog mest boost ändå. Sen så vet ja ju från då man boosta manuellt så man en byggnad som hade en spell på sig så la man ju där fast den var betydligt kassare, de tror ja inte nån gör nu.
 
Topp