• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Andra färger i staden

anga

Mästare
Skulle det inte vara roligare om vi kunde själv välja färg på våra byggnader i staden. Som det är nu så förstår jag att arkitekten älskar blått. Men om man kunde klicka på tex, bostad och välj färg. Så det blev lite mer liv i staden, just nu känns den som Atlantis :) Have a nice day ❤️
 

harpan

Legend
Skulle det inte vara roligare om vi kunde själv välja färg på våra byggnader i staden. Som det är nu så förstår jag att arkitekten älskar blått. Men om man kunde klicka på tex, bostad och välj färg. Så det blev lite mer liv i staden, just nu känns den som Atlantis :) Have a nice day ❤
J super bra ide så man kan micha o matcha!!! min stad skulle helt klart gå i orange(bandgult) och grönt å lila !!
 

Legopil

Kändis
Det förändras ju i varje kapitel. För ett tag sedan var det guldfärgat, sen i höst hade jag bra tajming för då var det rött/orange, nu är det silver/blått...
 

Oktan

Legend
En idé är ju olika färg-teman, typ som i Warhammer 40k-spelen för er som kanske spelat.
Att Inno släpper olika färgteman för byggnaderna, o sen kan man vinna eller köpa dem o variera fritt, oavsett kapitel.
En annan idé kan ju även vara, i så fall, att Inno släpper Achievements där vissa vinster för Achievements är just färgteman?
 

Sompote

Tävlingsledare
J super bra ide så man kan micha o matcha!!! min stad skulle helt klart gå i orange(bandgult) och grönt å lila !!


1616277111626.png

Brandgult är en helt fantastisk färg!
Vilka stiliga hem vi hade fått. ;)

brandgult hem.jpg
 

Mammio

Mästare
När man kommit upp i toppen blir det svårt att variera hur man placerar bostäder i staden, för att vara så effektiv som möjligt. Det samma gäller för små spelare med svårigheter att få expansioner.
Även om man placerar alla byggnader i en rad, så skulle vi med det här förslaget, ändå få en intressantare och mer levande stadsbild.
Jag hade gladeligen kunnat tänka mig att få skifta färg på bostäder och verkstäder för lite diamanter t.o.m.
 

Mirabella77

Legend
När man kommit upp i toppen blir det svårt att variera hur man placerar bostäder i staden, för att vara så effektiv som möjligt. Det samma gäller för små spelare med svårigheter att få expansioner.
Även om man placerar alla byggnader i en rad, så skulle vi med det här förslaget, ändå få en intressantare och mer levande stadsbild.
Jag hade gladeligen kunnat tänka mig att få skifta färg på bostäder och verkstäder för lite diamanter t.o.m.
Nej inte för diamanter! NEJ, då kommer jag o många andra inte kunna ha nytta av det :rolleyes:
 

Aurene

Legend
Jag är väl kärringen mot strömmen :p, gillar de skiftande kapiteln, med alla olika färger, favvis, snygga turkosblå Elvenarer med fantastiska byggnader, vackert, har alltid tyckt att om något är bra med Elvenar är just grafik, duktiga grafik designers:diamond:
 
Topp