• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Att kunna blocka vissa spelare från att synas när man är inne på marknadsplatsen

DeletedUser255

Guest
Inne på marknadplatsen finns ständigt vissa spelare som alltid lägger ut en hel radda med skambud och andra som lägger flera sidor med byten från tier 3 till tier 1 eller 2. Dessa bud är många och ligger allltid kvar länge, så att det tar irriterande lång tid varje gång man ska leta efter något man saknar. Jag önskar att det finns en funktion/knapp inne på marknadsplatsen, bredvid varje spelares namn, som tillåter en att blockera denne från att synas, så att man slipper se alla dessa totalt ointressanta erbjudanden, som bara är irriterande. Om man vill byta från tier 3 till tier 2 eller tier 1 så borde det räcka med några bud. Det handlar ju inte om låga antal. Det handlar om 35 000 och upp till flera hundra tusen per erbjudande, och de är många, en hel radda, sida upp och sida ner, många, många sidor, dag efter dag, vecka efter vecka, månad efter månad. Nu är jag rejält less på att försöka finna intressanta erbjudanden bland alla dessa mängder av ointressanta erbjudanden.. som några få lägger ut... och vill att det skapas en funktion så att man kan välja att blockera spelare från att synas inne på marknadsplatsen, nästan så där som man kan välja att bara visa brödraskapsmedlemmar. Det borde vara en enkel sak att fixa... för detta är något som många klagat över inne i olika brödraskap. Tack för ordet..
 

Macbolan

Mästare
Håller Med ovanstående Talare!
..trots att jag Inte orkade läsa Hela denna "Vägg" av text...utan avbrott eller "känsla"...;:)
Sammanfattning!
Vi behöver en "Ignorefunktion"....Fixa Det!
Mvh
Mac
 
Topp