• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Auto-strid

Anne-Marie

Medlem
Jag undrar hur ni har programmerat Auto-striden? Till vilken nivå är det menat att man ska kunna använda sig av densamma? Det är ju ganska meningslöst att slösa energi på att försöka något som inte är menat att fungera!:eek:
Vore tacksam om ni kunde ta av er dyrbara och svara på min och andras frågor här på forumet annars kan det ju hända att vi får för oss att ni skiter fullständigt i oss och våra åsikter:(
Även om ni inte kan eller får svara på våra frågor, så skulle väl ändå lite uppmärksamhet från er sida vara på sin plats:rolleyes:
Om ni vill att era spelare ska fortsätta borde ni i detta läget lägga manken till när ni märker hur missnöjda och i vissa fall uppgivna folk är:mad:
Jag tycker ni ska skärpa er!:cool:
 

Taj-Lej

Kändis
förstår att du undrar det Anne-marie ...undrar det samma jag vill verkligen veta det... körde för första gången det i denna trä-turneringen det som slog mig var i dom strider jag förlorade gick jag in med samma gubbar som jag hade i autostrid och vann och förlorade max en trupp mot 5 och detta var på nivå ett... så jag skulle verkligen vilja veta hur det är tänkt
 

Taj-Lej

Kändis
vill bara tillägga att jag körde autostrid i dom 5 första provinserna ( och såg hur gubbar gick åt ) dvs 40 strider varav jag förlorade 7 men det som jag undrar är hur det är tänkt...när man i autostrid förlorar 5 trupper och när man gör om den striden manuellt förlorar som mest 1 trupp ... obs använde samma trupper i båda fallen ... lite väl stor skillnad i dom olika stridssätten
 
Topp