• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Aviseringar

Vega

Medlem
Har lagt märke till nu i några dagar att det inte alltid blir en markering på Aviseringar när någon varit inne och putsat hos mig.
Det måste vara en liten bugg som letat sig in igen i spelet

Vega
 

DeletedUser138

Guest
Hej Vega och tack för felrapporten!

Jag tror att den redan ligger hos utvecklarna, men vi skickar en blänkare till för säkerhets skull :cool:
 

DeletedUser164

Guest
Detta börjar tyvärr bli enormt irriterande. Notiserna verkar inte bara gälla aviseringar, utan även vid mail och i chatten (jag har personligen inte märkt något problem då det nästan alltid är över 100 nya inlägg, men flera i brödraskapet har klagat på chattens notiser att de inte dyker upp). Det är detta som suger enormt med detta spel, att saker och ting som har fungerat helt plötsligt slutar funka. Ny utveckling i all ära, men nu är det nog dags att fixa till alla dessa buggar en gång för alla. Nu när man bara har kvar sista forskningen på orchernas kapitel så väntar jag hellre in en stor buggfix än en ny gästras.

// En för närvarande bitter och gnällig spelare
 

Vega

Medlem
Ja det är fler i mitt BR som också har problem med både mail och chatten så det är ett jätte problem.
Jag har även svårt att besöka vissa av mina grannar ibland får jag logga ut och in flera gånger för att det ska funka.
Har nyligen gjort en stor rensning av min dator så det kan inte ha med det att göra och den webbläsare som funkar bäst hos mig är Explorer.
 

DeletedUser138

Guest
Problemet med aviseringarna som inte visas är löst och bör komma med nästa uppdatering. Så bara ni har tålamod några dar till så... :)
 
Topp