• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Blomstergata

DeletedUser434

Guest
Nu har jag just betalat en massa diamanter för att öppna feernas blomstergata. I forskningen visar det att det är grönt 79/79.
Jag la ut en runta blomstergata, sen flyttade jag den. Och när jag ville bygga nästa, sa spelet att jag måste öppna den igen. Det löjliga är att jag inte ens kan göra det, för att på forskningssidan är ju allting färdigt.
Nu står jag här och kan inte komma vidare, allt annat är utbyggt. Så, var vänlig och fixa det bums.
 

DeletedUser434

Guest
Gott folk, jag sitter fast, på grund av den här buggen, så var snäll och gör nåt ... Jag kan inte öppna blomstergatan en gång till (frånsett att jag redan har gjort det en gång). Forskningsrutan är ju full med 79/79, så det kommer aldrig upp, att något skulle saknas, för att öppna blomstergatan. Så jag kan ju aldrig komma vidare ...
 

DeletedUser434

Guest
Sorry, jag tar tillbaka allt. Jag förväxlade blomstergata med blomsterrad. Kanske lite näraliggande beteckningar, närman kommer in på ett nytt kapitel? Jag är ledsen, som sagt, för att ha ställt till det.
 
Topp