• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Brödraskapsäventyr

Rosis

Mästare
Hej!

Längtar tills Brödraskapsäventyret återkommer i en ny, fräschare form. Något jag önskar, förutom att slippa snurra och klicka en massa, är att Archmage och Magiker ska kunna sätta hänglås på vissa pluttar på kartan, så ingen kan lägga medaljer på de pluttarna. Detta för att tvinga fårskocken åt rätt håll, eller för att undvika onödigt dyra pluttar på kartorna. Då är det lättare att valla fåren. :p Och jag räknar mig själv till en av fårskallarna... Bhäääääääh... ;)
 

anga

Mästare
Om man ser till chatten, är vi nog mer en hönsgård,med några enstaka tuppar som försöker få sin röst hörd :)
 

DeletedUser244

Guest
Stort grattis till er & även till Birka som gjorde ett kanonäventyr de också :)
Ett hänglås på bollar/pluppar hade varit helt fantastiskt.. men mest av allt efterlyser jag belöningar som motsvarar det arbete ett BÄ kräver. Belöningarna idag är inte i närheten av rättvist för det arbete som läggs ner om man jämför med events och turneringar. Det var superbra i de två första BÄ:n som kom (då fick man spelets bästa pop/kulturbyggnad som ingen annan än BÄ-vinnarna kunde få) men sen från gång 3 så blev det som det är idag. Jag har skrivit om det här på flera ställen sen tredje BÄ:et.. å detta var BÄ nummer 12 så känns tyvärr som att det kommer fortsätta vara så här :p
 

DeletedUser158

Guest
Både Birka och Prosperity gjorde ett fantastiskt bra jobb. Jag höll på Birka av många anledningar, främst för att de är ett bevis på att man inte måste vara högt rankad i poäng för att åstadkomma så mycket, men det var jättekul att se Prosperity ta det också! Väl värda vinnare, och det skadar aldrig med förändringar. :)

Men som ni andra säger, priserna (vars byggnad man för övrigt ofta har i sitt lager redan) gör det knappt värt arbetet, engagemanget och tiden det faktiskt kräver med ett äventyr. Och en hel vecka ... Suck!
 
Topp