• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Byta reliker mot reliker

Mammio

Mästare
Nu när vi har fått fler recept på förtrollningar uppstod också nya problem. Jag behöver t.ex elixirreliker för att tillverka Magisk tillverkning och Kombinationskatalysator. Resultatet; mina elixirreliker krymper drastiskt i antal. Jag tvingas snart att göra ett val som jag inte vill göra, vad ska jag välja att tillverka? Det valet kommer givetvis att påverka mitt spel på ett negativt sätt.
Däremot har jag massvis av andra reliksorter som jag inte kommer att kunna göra slut på inom överskådlig framtid.

Därför föreslår jag att man skulle kunna byta de olika reliksorterna med varandra och ration skulle kunna vara relativt "dyr" för dessa byten t.ex 3 kristall mot 1 elixir eller liknande, kanske t.om ännu dyrare.
Det är byten jag lätt hade gjort i nödlägen.
 

Rosis

Mästare
Man skulle ju kunna tänka sig att man inte kan byta bort de reliker som behövs till att uppnå maxboost, utan att det är något som man får tillgång till efter att man kämpat till sig maxboosten? Och enbart de som överstiger det antal man behöver ha för att uppnå maxboost?
 

Macbolan

Mästare
Det Kan funka Rosis!?
Själv har jag dock framfört detta önskemål förr...att kunna få byta reliker med varandra på Torget!
Jag fick dock "Tumbh ner"..på den tiden..med motiveringen att det var spelarens ansvar att fixa nödvändiga reliker via utforskning/strid i provinser....
 

DeletedUser166

Guest
Ja ja har kommit med ganska många byta relike ideer tidigare oxå men de har inte lett nånvart. Nu är de ju ett annat läge med en aktiv mod så nu kanske de får gehör :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det är forfarande InnoGames som bestämmer så jag kan inte göra mer än att påpeka att många vill ha det.
Om det nu händer kommer det antagligen ta ett tag innan det händer något så de ska planeras in och utvecklas m.m.
 

DeletedUser166

Guest
Ja boefst jag mena mer att nu kommer dom föras vidare inte att du kunde göra nått på eget bevåg :D
 
Topp