• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Chatten mm

DeletedUser244

Guest
Hej!

Nu börjar det bli riktigt tröttsamt att chatten inte fungerar :( Jag förstår att det är något som drabbar alla men det är ju något som förstör spelet otroligt mycket, iaf för oss, vi tycker om att prata med varandra i chatten! Skulle säga att det är en av de viktigaste delarna för oss!
När det väl fungerar en stund så är meddelandet om 100 "olästa" i chatten hela tiden också irriterande ;)
Rikk, finns det någon prognos för när dessa problem förväntas vara lösta?
Vi upplever även att spelet är ovanligt segt/laggigt och vissa av våra medlemmar blir utloggade hela tiden när de försöker göra saker som att lägga kp i under hos andra.o_O
Det pressas ut BÄ efter BÄ, event efter event och det är superkul att det händer saker, men viktigast av allt är väl trots allt att spelets normala funktioner fungerar som de ska istället för att släppa på nytt hela tiden? Missförstå mig inte nu! Jag tycker som sagt att det är superbra att det kommer nya saker hela tiden, speciellt kapitel, men jag ser gärna att spelet fungerar som det ska först och främst! :oops:

Mvh Capriora
 

DeletedUser3

Guest
Jag har informerat utvecklarna om det här. Tack för att du säger till!
 

Macbolan

Mästare
Hej!
Jag håller med Capriora helt o fullt!
Vi upplever samma problem i vårat gäng..och det är väldigt frustrerande att dessa "problem" är ständigt återkommande..:confused:
Mvh
Mac
 
Topp