• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Covid-19

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Covid-19 bör inte diskuteras på detta forum då ämnet kanske inte i sig är politiskt men i princip alltid glider in på politiska åsikter.
Eftersom detta är ett forum som drivs av InnoGames så kommer diskussioner om detta modereras hårt. Enligt reglerna på punkt 16:
"Yttrandefrihetsrättigheter sträcker sig inte till privat ägda hemsidor, såsom denna.
Vi bibehåller oss rätten att deaktivera alla konton och redigera eller ta bort innehåll utan förvarning."

Även om detta är off topic-sektionen för forumet, hör fortfarande forumet till spelet Elvenar. Det finns alltså bättre alternativ till forum där ni kan skriva om detta.

Vill ni fortfarande skriva av er om något angående covid-19 så gör det i denna tråden men var beredd på att det kommer modereras eller tas bort.
Försök till att kringgå modereringen kommer bestraffas.

Alla klagomål eller synpunkter skickas till mig här på forumet eller genom supporten.
 

Macbolan

Mästare
Jag som jobbar inom Vården vill uttrycka ett missnöje över att vissa "Inte Lever som de Lär"!
Om Inte vår sjukvård skall rasa samman och kollapsa? ..så krävs det att Alla ställer upp och är lojala..att man följer dom frivilliga rekommendationer som har beslutats!
Många i Sverige följer dessa Råd/rek...och går inte ens över gatan till grannen för en Julsnaps ens...
Många i Sverige har avstått ifrån att åka ens några få mil för att umgås med sin familj o släkt eller nära vänner!

/Just My 50 Cent/
/Mac
 
Senast redigerad av en moderator:

potter

Mästare
Jag som jobbar inom Vården vill uttrycka ett missnöje över att vissa "Inte Lever som de Lär"!
Om Inte vår sjukvård skall rasa samman och kollapsa? ..så krävs det att Alla ställer upp och är lojala..att man följer dom frivilliga rekommendationer som har beslutats!
Många i Sverige följer dessa Råd/rek...och går inte ens över gatan till grannen för en Julsnaps ens...
Många i Sverige har avstått ifrån att åka ens några få mil för att umgås med sin familj o släkt eller nära vänner!

/Just My 50 Cent/
/Mac
Äntligen skall man vaccinera vård och omsorgspersonal först. (Blåljuspersonal med)
Men man kan/skall dock vaccinera alla som är i riskgruppen parallellt och först nu har man fattat detta.
Planeringen har ju varit bristfällig eller helt obefintlig verkar det som. Vi har fått lära oss om kaosteori nu en tid. :rolleyes::D:eek:
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Även om detta är off topic-sektionen för forumet, hör fortfarande forumet till spelet Elvenar. Det finns alltså bättre alternativ till forum där ni kan skriva om detta.

Vill ni fortfarande skriva av er om något angående covid-19 så gör det i denna tråden men var beredd på att det kommer modereras eller tas bort.
Försök till att kringgå modereringen kommer bestraffas.

Alla klagomål eller synpunkter skickas till mig här på forumet eller genom supporten.
 

Komigen

Kändis
Ja, skriva av mig.
ALLT handlar om covid hela tiden. Är det inte det ena så är det det andra.
Så trött på det.
Tyck vad ni vill om allt, jag pallar inte ha det i vår alternativa värld också.

En annan sak. Ta inte allt så personligt.
 
Topp