• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Den 30 november är min sista dag

DeletedUser3

Guest
Kära människor och alver

I många år har jag nu jobbat med InnoGames och med den svenska marknaden. Jag tycker tyvärr inte längre att jag hinner med allt som behövs och har därför själv valt att sluta. Förhoppningsvis kommer en ny, fantastisk community manager in och fortsätter där jag slutat.

Det känns tungt, men det känns även som att det är dags. Jag var med bakom kulisserna innan Elvenar ens utannonserades officiellt och projektet har varit fantastiskt att vara en del av. Jag känner även igen många av era namn, både här i forumet och i supporten som har hängt med nästan lika länge som jag.

Allt stoj från knasiga buggar till att hålla wikin uppdaterad samtidigt som man försöker hålla alla glada och nöjda - det har varit tufft i sina vändor. Men alltid värt det. Tack alla för att ni är ni i både ur och skur. Tack för att ni delade den här tiden med mig. Och vem vet, kanske ser ni mer av mig i framtiden!

Med vänlig hälsning,
Er Community Manager - ett litet tag till :)
 
Topp