• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Den Globala Jakten!

Macbolan

Mästare
Hallåj! igeen!
Som sagt!...Det är en Tuff Match i toppen..Vi har halkat Ner till 17.e platsen!...Men ligger i Ryggen på ett USA BS!..få poäng som skiljer oss åt!
Många av oss i gänget har dock dumpat en massa poäng i lagret Via Teleportspellsen...själv har Jag lagt ca 500 K poäng i lagret...
..för att få plats med det Nya Kapitlet!
En väldigt Positiv Nyhet...är att Belmagnus har joinat "Anarchy"...så Vi har fått In ytterligare En mkt kompetent och erkänt Duktig spelare i gänget! :)
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
Hola gänget!
Jag kan meddela att Elvira samt Pling har hittat Hem igen..samt att FionaF har förstärkt Oss!
Vi har gjort en rejäl rusch Uppåt....efter en hemsk Dipp till 25.e plats..så har Vi marcherat Upp till 15.e Platsen! :):cool:
Nu är Vi i hälarna på ett USA-Bs..som ligger inom räckhåll..därefter ett Tyskt Bs...
Vi har Vind i seglen Igen..och kämpar vidare.....Och håller den Svenska Fanan Högt! :D
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
Hola Gänget!
Jag kan meddela att "Anarchy"..har klättrat till 13.e platsen! :)
Vi drog in över 800k poäng senaste Veckan---Det var långt över något annat Gille på Globala listan!
Vi kämpar Vidare med att hålla den Svenska Fanan högst!
/Mac
 

Macbolan

Mästare
Jag kan även meddela att Vi i "Anarchy"..Tog Hem 1.a platsen i senaste Turneringen samt Spiran!
..och Självklart så Vann den Ödmjuke Macbolan Turneringen! :cool::p

Vi fixade detta på ren "beställning"..eftersom vissa Individer Här..har påstått--att Vi Inte kan "Prestera"!? ;):cool:
Mvh
Mac
 

harpan

Legend
Jag kan även meddela att Vi i "Anarchy"..Tog Hem 1.a platsen i senaste Turneringen samt Spiran!
..och Självklart så Vann den Ödmjuke Macbolan Turneringen! :cool::p

Vi fixade detta på ren "beställning"..eftersom vissa Individer Här..har påstått--att Vi Inte kan "Prestera"!? ;):cool:
Mvh
Mac
Najs
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jag kan även meddela att Vi i "Anarchy"..Tog Hem 1.a platsen i senaste Turneringen samt Spiran!
..och Självklart så Vann den Ödmjuke Macbolan Turneringen! :cool::p

Vi fixade detta på ren "beställning"..eftersom vissa Individer Här..har påstått--att Vi Inte kan "Prestera"!? ;):cool:
Mvh
Mac
*Fnissar* Du är för söt
 

Macbolan

Mästare
Hola gänget!
Jag kan meddela att Vi ligger på 14.e platsen.....endast ynkliga 19k ifrån 12.e platsen...Typiskt! :rolleyes::cool:
Vi har ett Engelskt lag 2k poäng före oss..sen ett Tysk lag..som ligger drygt 18k före...
Men när resten av våra Toppspelare har fixat klart kapitlet....så Tror Jag att Vi kan klara av att närma oss 10 i Topp! :D
Under tiden så kämpar Vi vidare och håller den Svenska Fanan Högt!
Mvh
Mac
 
Senast ändrad:

potter

Mästare
Hola gänget!
Jag kan meddela att Vi ligger på 14.e platsen.....endast ynkliga 19k ifrån 12.e platsen...Typiskt! :rolleyes::cool:
Vi har ett Engelskt lag 2k poäng före oss..sen ett Tysk lag..som ligger drygt 18k före...
Men när resten av våra Toppspelare har fixat klart kapitlet....så Tror Jag att Vi kan klara av att närma oss 10 i Topp! :D
Under tiden så kämpar Vi vidare och håller den Svenska Fanan Högt!
Mvh
Mac
Tuta och kör :)
 
Topp