• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diamenter in absurdum!

Grizabella

Kändis
Är det bara jag som är väldigt trött på att diamant köpare hela tiden ska premieras så mycket att det blir omöjligt för oss andra att hamna i topp på ligor och event eller ens i rankingen?

Det blir hela tiden mer saker man kan köpa med diamanter och nu senast är det guld paketet i toppen av zodiak eventet som man ska lägga 1500 diamanter på för att få. Detta på toppen av expansionerna och alla de bättrebyggnaderna mankan köpa och det blir två helt skilda spel.

Nu får vi som inte köper diamanter inte ens expansioner i utforskningen utiftån hur många provinser vi har utforkat längre eftersom det inte harboivit nya sådana alls i de senaste kapitlen. Jag skulle kunna ha många fler expansioner om jag fick dessa utifrån hur många provinser jag har.

Men frågan är varför vi som inte köper diamanter ska straffas ut från spelet bara för att vi inte har en tjock plånbok?

Ska detta fortsätta borde ni dela upp spelet i två servrar - En för diamant köpare och en för oss andra. G.
 

Oktan

Legend
Förstår dig helt o hållet, Grizabella
Sen o andra sidan är detta ett spel som likt precis ALLA andra spel finns just för att dra in pengar
 

Macbolan

Mästare
Men frågan är varför vi som inte köper diamanter ska straffas ut från spelet bara för att vi inte har en tjock plånbok?
Jag har Full förståelse för Det Du säger Griza....Men VAD skall man göra?
Livet är Inte heller Rättvist! ..en del har Mucho pengar..andra Inte!
Men jag tycker ändå att Elvenar har en mkt Bättre "balans" vad det gäller "Köpare/Ickeköpare"..än dom flesta andra spel jag har spelat genom åren...
Tyvärr..så funkar denna typ av spel på detta viset... De som jobbar med att utveckla Elvenar åt Oss..är Inte Volontärer..utan Människor som får lön!
 

Elverina

Medlem
Jag har Full förståelse för Det Du säger Griza....Men VAD skall man göra?
Livet är Inte heller Rättvist! ..en del har Mucho pengar..andra Inte!
Men jag tycker ändå att Elvenar har en mkt Bättre "balans" vad det gäller "Köpare/Ickeköpare"..än dom flesta andra spel jag har spelat genom åren...
Tyvärr..så funkar denna typ av spel på detta viset... De som jobbar med att utveckla Elvenar åt Oss..är Inte Volontärer..utan Människor som får lön!
Jag tror nog att de drar in rätt mycket i lön..
 

Jian

Mästare
Har ni tänkt på hur mycket "intern-reklam" det har kommit nu för tiden. Gå till butiken och köp ...
 
Topp