• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera brödraskapsäventyr här!

DeletedUser345

Guest
...och nu när jag tittar närmare ser jag att manabyggnaden inte ger mana om man är nivå IV. :-/
Då lär den få stå i malpåse för evigt, om man inte kan göra sig av med den på annat sätt. Det finns standardbyggnader som ger långt mer kultur/verktyg för 2x2 rutor.
En annan fundering. Tiden som räknas ner säger nu "1 dag". Undrar om den börjar räkna ner timmar/minuter när den tiden kommer?
 

DeletedUser403

Guest
Hej
Vi sitter och funderar på när tiden för äventyret faktiskt är slut?
Det har stått 1-dag hela dagen i dag. Kommer det bara brytas vid midnatt eller håller det på över helgen eftersom det skulle väl vara ett 7-dagarsevent?
 

DeletedUser324

Guest
vad händer 1 timme kvarpå eventoch a<llt är noll ställt???? allt som var öppnat är borta !!!!!
 

DeletedUser85

Guest
Hej Grizabella! Som jag förstod det kommer de månadsvis med undantag av nu i starten. Nästa är tänkt att börja idag, kl. 14 ev. (osäker på tiden).
 

Vega

Medlem
Men det är alldeles för tidigt inpå det som har varit så himla kul är det inte att sätt åt hela sin tid på äventyren det räcker väl med att turneringarna kommer varje vecka.
Visst det var roligt äventyret men det räcker väl med en gång i månaden eller en gång i kvartalet men det är min åsikt.
 

DeletedUser85

Guest
Som sagt, Vega, det är bara den här gången det är så tätt inpå, sen blir det gång/månad om inget ändras.
Äventyret drog f.ö. igång kl. 13, inte 14 som jag fått för mig. Men det buggade (på alla servrar, inte bara vår) så det är borta igen. Får se om de lyckas lösa problemet snart eller om det blir uppskjutet några dar.
 

DeletedUser345

Guest
Skulle vara trevligt ifall det kommer en förvarning när den kan tänkas komma igång.
 

DeletedUser244

Guest
Hmm, nu har vi låst upp 3:e kistan. Priset, Magisk manastuga. Kan även vi låglevlare (tex som jag, nivå 4) producera mana, eller måste jag vänta med att placera ut den tills jag lärt mig detta.
(Fick mina nävar på "Orchstragens mark" för ett litet tag sedan och den producerar orcher trots att jag inte kommit till detta äventyr ännu.)

...eller (hemska tanke) är den totalt värdelös för mig för alltid när det gäller manaproduktion?

//Arrowa


Bättre sent än aldrig men den magiska manastugan ger inte mana på låga nivåer utan verktyg istället för mana. Tyvärr! :( Är så med alla event-byggnader som ger mana.. om man inte nått mana-kapitlen så får man verktyg istället.

//Capriora
 
Senast redigerad av en moderator:

Macbolan

Mästare
Hej!
Brydde Mig Inte om att läsa övrigas kommentarer...så Jag gick Dirr. till sista sidan!

Vill bara säga att Aslan Sweden Ääälskade detta evenemang...Alla i gänget var engagerade...Och Vi tyckte det va Sketakul...
Det var en perfekt "prövning" för sammanhållningen i en grupp!

Jag ser Gärna denna typ av "Trials" igen...kansk typ var 3.e Månad?
Mvh
Mac
 

DeletedUser345

Guest
Hmmm, det ju synd bara att kistpriserna är så embarmerliga att vi som inte har börjat med mana än, kommer att gömma byggnaderna någonstans långt bak i förrådet. :(
 

DeletedUser166

Guest
Ja jag håller med, de enda priserna som är värt nått i förhållande till prestationen är ju byggnaderna som top 3 får. De gör de ju värt för oss som hamnar där men hamnar man inte på top 3 då är de ju en stor chans man får en bättre belöning för en öppnad event kista i vilket av dom större eventsen som hellst (och de fixar man utan å göra ett quest ens bara man lootar lite frön eller kristaller i sin stad).
Tycker synd om dom som kör bra i äventyret men inte får ut nått för de. Borde va lite mer proportioneliga belöningar.
 

DeletedUser166

Guest
Tänkte kanske att dom införde nått som ger för varje 3k eller 5k poäng man tar kan man få en 4 eller 8 timmars boost eller nått sånt. För dom som kommer efter top 3. Ja vet it, nån annan kanske har nått bättre belönings system, men nått borde göras i alla fall tycker jag.
 
Topp