• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera maskerad-eventet här!

DeletedUser201

Guest
Har varit fast på uppdrag 5 sedan i tisdags kväll, står bara Trade with Wholesaler. Verkar som att jag ska göra något med kristall utifrån vad det står i ingressen.
 

DeletedUser201

Guest
18 reliker med 36 timmar kvar och 53 timmar till nästa turnering... Fantastiskt. Möjligen om man var i början av spelet och inte behövde betala en förmögenhet eller använda armeer på över tusen folk. Tack för inget.
 

DeletedUser192

Guest
7e uppdraget och 14 reliker till! Har redan varit 26 på tidigare uppdrag.
Blir 40 reliker hitills!!!
Lite mycket!
 

DeletedUser201

Guest
Speciellt om man är ganska långt ut i provinserna och det kostar mycket att både slåss eller förhandla.
 

Taj-Lej

Kändis
man måste ju bara älska alla dessa fina delpriser i eventet samlar jag ihop tiden så ger det mig ca 3 tim och kan ni tänka er vilken nytta man har av det i en utforskande av provins som tar över 3 1/2 dag vilka glädjeskutt jag tar ...not
 

DeletedUser201

Guest
Jag vet taj-lej. Har klarat det andra av 12 uppdrag på Del II av eventet eftersom det har en evighet att utforska, nu ska jag vinna 26 konfrontationer. Har jag nämnt att alla provinser jag har tillgång till är "svåra" och "väldigt svåra"? Nu slutar jag spela event.
 

Taj-Lej

Kändis
ja det är ju inga roliga uppgifter direkt om man inte har haft lite tur som jag med vissa uppdrag ...jag blir klar om 21 tim med eventet 31 tim till godo ...jag kör dessa event så länge det inte krockar med övrig planering :))
 

DeletedUser321

Guest
Är det bara jag eller har evenemangen blivit lite mer tajta i tid? Förut har man nästan haft för mycket tid.

Första halvan av det här evenemanget så var jag ute och reste ett par dagar i början av och då hade jag ingen chans alls att klara det. Nu i andra halvan är jag inte ens säker på att jag kommer att hinna. Klarar näst sista delen med ett par timmars marginal. Sen beror det ju på vad sista uppgiften är om det ska gå. Någon som kan tipsa om vad det är? ;)

Gillar i och för sig att det kan vara lite svårt eller tajt, men kommer det att bli ännu svårare vet jag inte om jag orkar bry sig.
 

Taj-Lej

Kändis
ja du vet den i vertyg som tar 24 tim och närmare bestämt 10st sådana plus en viss mängd vertyg beroende i vilket kapitel du är
 

DeletedUser321

Guest
Tänker jag fel då? Är på den som är 24 timmar. Det står på 11/12. Trodde jag hade en till sen som var 12/12 också. Men är 24 timmars den sista så klar jag mig faktiskt. Trodde inte det. Har redan satt den för ett litet tag sen.
 

DeletedUser321

Guest
Verktygslåda = 24 timmar. Det är den jag är på nu. Korg med mat = 9 timmar. Kollade just :)
 

Taj-Lej

Kändis
okej blandar väl ihop dom lite eftersom mina verkstäder är i produktion så jag bytte väll plats helt enkelt sorry
 
Topp