• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera påsk-eventet här

DeletedUser271

Guest
Är det meningen att uppdragen upphör (utom de som uppdateras en gång per dag och ger 35 himlaessens per dag) när man fortfarande har cirka 800 fjädrar att samla ( ungefär 5600 himlaessens) för att vinna det tredje "ultimata" priset? Man har alltså inget val annt än att köpa himlaessens till det tredje priset för cirka 20 000 diamanter? Jag är lite besviken att detta inte avslöjades i förväg. I så fall hade jag tagit längre tid på mig och valt vilka dagliga priser jag skulle satsa på med större omsorg. Nu är det tretton dagar kvar och i stort sett redan över.
 

Macbolan

Mästare
Det är NU...som Innogames vill att Du skall ta fram plånboken och ödsla dina pengar över detta spel! :cool:
/Mac
 

DeletedUser3

Guest
Det ena uppdragsledet är ett satt antal uppdrag att ta sig genom, det andra ledet är dagligt. Därför kan det ena ta slut.
 

DeletedUser201

Guest
Jag tror inte ens att jag kommer att hinna ta det andra stora priset och jag har fått två dagliga belöningar i form av byggnader, segt och inte alls lika roligt som de tidigare eventen tyvärr.
 

DeletedUser253

Guest
Håller med er här. hade man vetat att det enda uppdragstråden som man verkligen kan göra skillnad med skulle upphöra hade man valt mer omsorgsfullt vilka dagliga priser man skulle satsa på och inte heller köpt avslut på uppdrag med diamanter för att fylla mätarna snabbare på de stora priserna....Bortkastade pengar! Men man lär av sina misstag kommer inte köpa diamanter till denna typ av uppdrag mer.
 

DeletedUser3

Guest
När eventet är slut så kommer jag skicka vidare all er feedback, tack för att ni delar med er!
 

DeletedUser253

Guest
Lite sent att lämna vidare våra kommentarer då kan tyckas.... Då är ju eventet över och vi har förlorat dagliga belöningar och de stora priserna......
 

DeletedUser3

Guest
Det är för framtida events skull och det är då utvecklarna vill att er feedback i mer detalj ska komma in. Självklart så ser jag till att er feedback även kommer in med jämna mellanrum rent generellt och då är även åsikter kring eventet inkluderat.
 

DeletedUser253

Guest
Har ni problem med detta eventet Rikkmeister??? PÅ alla de dagliga belöningarna står det att dom försvinner för alltid när dygnet är slut. Så är ju inte fallet i detta event även att det står så! Nu har det varit en ponny med horn i pannan i 3-4 dygn. Den som kom nu har dessutom redan varit. reagerat innan på att priserna går i repris. Och ponnyn börjar bli tjatig nu. Ska ni ändå dra om dom dra någon av värde.
 

DeletedUser3

Guest
De utgår från ett gammalt events mall och då var byggnaderna inte i cykler. Den här gången som ville utvecklarna att de skulle roteras och ge fler chanser för er att få de speciella byggnaderna. Jag håller dock med om att den linjen borde ha ändrats och kommer att skicka vidare den informationen.

Tack för feedbacken :)
 

DeletedUser253

Guest
Ok förstår tänket...men om dom har priserna roterande finns det ju egentligen ingen anledning att ha något stopp så som det är nu när den ena tråden i eventet blir fylld och man sen bara har dygns uppdraget kvar. Då kunde ju det andra också rulla på tills eventet är över. Och ta bort texten om att priserna försvinner för evigt.
 
Topp