• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Dvärgiskt Bålverk

Macbolan

Mästare
Tjena gänget!
Jag gillar att få mera plats i Vapenförråden....Men är inte tidsramen var 3.e timma för att plocka in några få Svärdisar en aning snävt satt? ...för vem vill sätta klockan att ringa var 3.e timma 24/7...för att kunna maximera sin skörd av svärdisar? ;)

Mitt förslag är att höja tidsramen till runt 9h....så man åtminstone kan sova eller hinna med sitt jobb...och ändå kunna plocka ut max av, Vad detta UV bjuder på! :)
Vi har ju möjlighet att sätta vår övriga produktion på 9h..när vi ska slafa...eller gå till jobbet!
/Just My 50 Cent/
Mvh
Mac
 

DeletedUser138

Guest
Hej Macbolan!

Måste hålla med om att 3h mellan hämtningarna är lite kort tid. Tackar för feedbacken Macbolan och vi för den vidare som ett förslag :cool:
 

Vega

Medlem
Det var ett mycket bra förslag tycker jag för alla kan inte sitta vid datorn dygnet runt som jag :p.
Som ni vet så sover man inte så många timmar när man är en gammal kärring på 63 vårar som jag;):D
 
Topp