• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

En "lösning"!

Macbolan

Mästare
Om det är svårt att justera/balansera trupperna i strider om provinser eller i Turnering!
Så finns det möjligheten att låta spelare fortsätta striden i just den "fighten"..emot dom trupper som finns kvar...

Ex..Jag dödar ca 50% av motståndet..innan mina trupper är döda!
...jag fortsätter striden med Nya trupper emot dom sista 50% som är kvar....
Då kan man ju åtminstone se en avslutning på eländet....:confused:
/just My 50 Cent;/
/Mac
 

Macbolan

Mästare
Jo jag tror dom brottas hårt med att få ut ett "Nytt" utbud till Oss spelare...och har hamnat i tidsnöd!
..Så vad göra?....Bromsa spelarna!!

Så ponera att jag har lite "rätt"....så kan Mitt förslag....som hansson kallar för "Ackumulativ Strid"..vara rätt så gångbart!

Det får spelare att stanna kvar å kämpa ett tag till....hoppas jag! :)
/MacNU...må jag låta lite "konspiratorisk"...Men jag tror utvecklarna vill behålla denna "Stridsbalansen"...
Dels för att minska ner flödet av "progressen"...och därmed utbudet av KP och Reliker!
Istället för att minska utbudet av "belöningar"...så har dom minskat möjligheten att få dessa.

Varför??
 

DeletedUser3

Guest
Jag vill bara påpeka att jag nyss samlat in allas åsikter från forumet och skickat det vidare. Både idéer och förslag angående den förra uppdatering. Ville bara flika in och säga att vi lyssnar på er alla och ser till att era åsikter hamnar på rätt bord :)
 

DeletedUser228

Guest
Frågan är hur många som hinner sluta innan det blir någon förbättring? Jag överväger seriöst att hoppa av då jag inte ser någon vits med att fortsätta som det är nu. o_O
 
Topp