• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Expansioner!!!

Ewla

Medlem
Nu börjar det bli segt för mig att få dem, Har gjort 449st provinser. De är ju byggandet och Expansioner som är kul, att göra en fin stad mm. Tror fler har samma åsikt eller hur? Jag tänkte att det kunde vara trevligt med expansioner som vinst i tex: Brödraskapsäventyret eller någon annan tävlnig. Tror det skulle motivera fler att deltaga :) Eller har ni några åsikter eller förlag?
Ja, det där var ett mycket bra förslag. Jag själv har gjort 584 provinser, så nu kommer dem bara vid en ny gästras. Man behöver ju yta för att kunna bygga sin stad och ha yta till T.E.X Brödraskapsäventyr och andra tävlingar.
 

Gaiona

Mästare
Ja, det där var ett mycket bra förslag. Jag själv har gjort 584 provinser, så nu kommer dem bara vid en ny gästras. Man behöver ju yta för att kunna bygga sin stad och ha yta till T.E.X Brödraskapsäventyr och andra tävlingar.
Eller så får du hoppas på att innogames ökar på antalet möjliga provinsexpansioner men det lär de nog inte göra förrän de utökat utrymmet i staden...
 

DeletedUser578

Guest
Eller så får du hoppas på att innogames ökar på antalet möjliga provinsexpansioner men det lär de nog inte göra förrän de utökat utrymmet i staden...
Fast utrymmet finns ju. Det finns flera expansioner över antalet som går att få. Har man tagit max, som min hårdspelande sambo gjort, så finns det fler expansionsrutor, som säkert är tänkta till kommande, nya kapitel. Men några kan säkert vikas för detta eminenta förslag. Bra där Alva Ivansdotter och BarmHertig
:cool:
 

Macbolan

Mästare
Nu har geniknölarna gnuggats här inne ser jag!
Jag ska skicka in era idéer till min chef :)
Jag tycker detta låter Kanonbra! :)
Men @Boefst !..Glöm Inte att tala om för Innogames att Vi som pröjsat DYRT för Premiumexpansionerna..Kräver våra Pengar tillbaka! :cool:
Jag tror att Innogames ledning blir exalterade över utsikten att få betala tebax ett X antal Miljoner till spelarna som köpt deras PremiumExpansioner! :p:cool:
 

DeletedUser661

Guest
De små städerna lyckas aldrig ta tredje kistan om de inte är med i ett starkt brödraskap...
Då får man avancera tillsammans i sitt eget BS till att ta alla tre kartor, eller byta till ett som spelar mer aktivt? Jag är med i ett som spelar tillräckligt aktivt, och det har jag varit länge i. Jag blev välkomnad som nystartad spelare, och jag kommer att tacksamt ge tillbaka för all hjälp de gett mig, och spela så gott jag kan. Så det är upp till var och en hur mycket man vill satsa, men summan av förslaget är väl att det inte ska vara så enkelt? Annars tappar expansionerna sitt glimmer.
 

DeletedUser661

Guest
Jag tycker detta låter Kanonbra! :)
Men @Boefst !..Glöm Inte att tala om för Innogames att Vi som pröjsat DYRT för Premiumexpansionerna..Kräver våra Pengar tillbaka! :cool:
Jag tror att Innogames ledning blir exalterade över utsikten att få betala tebax ett X antal Miljoner till spelarna som köpt deras PremiumExpansioner! :p:cool:
Då har du inte förstått mitt förslag. Detta är extra expansioner som inte alls har att göra med de du har betalat för. :cool:
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
För övrigt så kommer ju dessa expansioner även till nytta för de som köpt med diamanter =) så argumentet att de som köpt expansioner skulle bli sura håller inte riktigt (kan ju hända att ngn redan skrivit detta, har för övrigt även själv köpt ;) )
 
Topp