• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat få 999 trupper helt plötsligt

Taj-Lej

Kändis
hej jag får ständigt 999 trupper av alla minst 3-4 gånger per turnering ..vilket inte borde vara helt fel tycker nog ni...men problemet är att om man vill strida manuellt så kan man det inte i en sådan provins utan måste slösa varor för att ta den...just nu har jag haft 2 sådana redan och har en på nivå 20 i omgång 2 som jag inte kan strida i och för den delen inte har varor till heller ...vilket är jäkligt irriterande eftersom jag vill åt dom 5 kp skulle inte ha det minsta problem att ta dom i strid men kan ju inte det snälla fixa detta problem så jag slipper slösa resuser i onödan
 

Taj-Lej

Kändis
du har helt rätt i det men det löser ju bara det denna gång ...vill att dom fixar det en gång för alla detta problem uppstår jämnt för mig i omgång 1 o 2 i provinserna 13-och högre där det inte är något svårt att strida vet inte om det även skulle komma i övriga omgångar eftersom jag sällan kör längre än till provins 10 där
 

DeletedUser194

Guest
Det där problemet har väl funnits i ett halv-år. Jag fick det själv igår, men det brukar lösa sig om man uppdaterar sidan 1-3 gånger
 
Topp