• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

"förbättrad brädfabriker"

DeletedUser101

Guest
Vad förväntas man göra på uppdraget "Perfektion i enighet" där man ska "Ha 1 förbättrad trädfabriker"? Har provat att uppgradera dom jag har, bygga ny osv, men inget verkar trigga att man gjort rätt. Det är väl inte så illa att jag måste ha EXAKT 1 brädfabrik, dvs jag skulle behöva riva en som jag redan har??
/V

Den har dessutom inte någon "Avböj"-knapp så att jag kan avbryta uppdraget. /V
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag fick nåt uppdrag i början gällande kulturbonusen... och det var ett uppdrag som man inte kunde avböja, typ att gå under 150% eller vad det nu va...
Jag var tvungen att sälja några kultur byggnader.. för att komma under gränsen och klara uppdraget...
 

DeletedUser101

Guest
Om det är så att man måste riva ngt man byggt upp bara för att sen vara tvungen att bygga upp det igen känns det som löjligt dålig fantasi av spelmakarna.
 

DeletedUser

Guest
Visst, jag kunde ha väntat med det uppdraget, tills jag hade mer plats, men just då tänkte jag mig inte för och rev kulturbyggnaderna... sen blev det svårt att komma tillbaka till rätt nivå..
 
Topp