• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Försvunna marknadsplats...

Mirabella77

Legend
Hej!
Det verkar att rumdvarelser har tagit med sig min marknadsplats eller så har min söta dinosarige fraktaren rymt!
1602168355950.png

Ja, de är så konstigt jag kan inte mer handla i min marknad för min marknads-ruta försvinner så fort jag öppnar den. Jag får vara snabb som blixten att hinna lägga bud ut eller acceptera buden. SÅ det känns som de är utomgordingar som har stält strul i min marknadsplats! :eek:

Höst hälsningar:gem:
Mirabella
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag gick in på ditt konto och testade utan några problem.

Testa rensa cache:
Webbläsare:
Tryck på CTRL+R när du är inne i spelet (håll inne CTRL som är knappen längst ner till vänster på tangentbordet och tryck på bokstaven R), detta tvingar sidan att ladda om allt innehåll.

Android:
Det är möjligt att detta är ett problem med cachen i appen där den inte uppdaterats korrekt, testa och se om det hjälper att tömma cachen:

  1. Gå in i telefonens inställningar
  2. Gå in på appar
  3. Leta upp Elvenar appen och tryck på den
  4. Leta upp där det står "Lagring" och tryck på den
  5. Tryck på "Töm Cache"
Apple:
För Safari webbläsare:

  1. Gå till Safari > Inställningar.
  2. Välj fliken Avancerat.
  3. Aktivera Visa utvecklarmenyn.
  4. Öppna Utvecklare i menyraden.
  5. Klicka på Töm cachar.
För appen kan du tvinga appen att stoppa för att återställa cachen.
Här är en länk om hur du gör detta: https://support.apple.com/sv-se/HT201330

Och fungerar det fortfarande inte så skicka in en ticket genom supporten så ska jag se om vi kan lösa det där: Support
 

Mirabella77

Legend
Jag gick in på ditt konto och testade utan några problem.

Testa rensa cache:
Webbläsare:
Tryck på CTRL+R när du är inne i spelet (håll inne CTRL som är knappen längst ner till vänster på tangentbordet och tryck på bokstaven R), detta tvingar sidan att ladda om allt innehåll.

Android:
Det är möjligt att detta är ett problem med cachen i appen där den inte uppdaterats korrekt, testa och se om det hjälper att tömma cachen:

  1. Gå in i telefonens inställningar
  2. Gå in på appar
  3. Leta upp Elvenar appen och tryck på den
  4. Leta upp där det står "Lagring" och tryck på den
  5. Tryck på "Töm Cache"
Apple:
För Safari webbläsare:

  1. Gå till Safari > Inställningar.
  2. Välj fliken Avancerat.
  3. Aktivera Visa utvecklarmenyn.
  4. Öppna Utvecklare i menyraden.
  5. Klicka på Töm cachar.
För appen kan du tvinga appen att stoppa för att återställa cachen.
Här är en länk om hur du gör detta: https://support.apple.com/sv-se/HT201330

Och fungerar det fortfarande inte så skicka in en ticket genom supporten så ska jag se om vi kan lösa det där: Support
Tack för svaret Boefst ♥
Ska prova att tömma cache och hoppas att det kommer att funka efter det. Annars får jag göra så som du sa :)
 

Mirabella77

Legend
@Mammio ja och det skönt :D Tur hjälpte Boefst att slänga ut alla jobbiga utomjordingar från min stad så nu är jag fri och kan handla i min stad igen:D:D:D Fick tömma cache och starta om spelet och nu funkar det som de ska och mina arbetare är glada att få material att uppgradera sina hus för de älskar denna vackra feernas still och även soldaterna! Tänk att cache kan ställa sån strull i spelet, och ge möjlighetetn till utomjordingara att ta min amarknadplats hahaha och att man har inte förståt var är felet:cool:

Tack @Boefst för du räddade mig! ♥
 
Topp